Scoala IAA de Marketing si Comunicare a pregatit pentru 2016 trei module de pregatire profesionala intensive, care imbina abordarea teoretica cu practica si cu studiul individual: Modulul Fundamentals of Marketing & Communication, Modulul Digital Marketing & Communication si Modulul Strategic Marketing and Communication.
Modulul Digital Marketing & Communication se adreseaza mid managerilor si seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea in mod strategic a digitalului in planurile de marketing si comunicare. Inscrierile se fac pana la data de 1 februarie 2016. Modulul se va desfasura in perioada 12 februarie – 11 iunie si vor fi 20 de zile de curs, vinerea si sambata, din doua in doua saptamani.
Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se adreseaza persoanelor angajate in departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau in curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienta in domeniu. Inscrierile se pot face pana la data de 8 februarie 2016. Modulul se va desfasura in perioada 19 februarie – 18 iunie si vor fi 18 de zile de curs, vinerea si sambata, din doua in doua saptamani.
Modulul Strategic Marketing and Communication se adreseaza specialistilor si managerilor care au intre 4 – 7 ani experienta in marketing si comunicare. Modulul va evidentia rolul pe care il are marketingul in strategia de business. Inscrierile se fac pana la data de 18 februarie 2016. Modulul se va desfasura in perioada 11 martie – 2 iulie si vor fi 20 de zile de curs, vinerea si sambata, din doua in doua saptamani.