Cea de-a opta editie a Scolii ADC*RO va incepe in luna ianuarie pentru 40 de studenti. Scoala va dura patru luni si va cuprinde atat cursuri si tutorate, dar si vizite si intalniri in unele dintre cele mai relevante agentii de publicitate de la noi.
La finalul scolii, acestia isi vor putea alcatui un portofoliu de lucrari, care va fi evaluat de catre tutorii scolii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenti vor beneficia de internshipuri in agentii.
Bursa oferita de Grolsch, care acopera integral costul scolii, a fost castigata de Karla Georgescu.
Candidatii interesati de bursa au avut de realizat un material video de maxim 2 minute, care sa raspunda provocarii: "How to - Make an online tutorial!".
Toate materialele video au fost urcate pe canalul de YouTube ADC Romania, iar primele cinci cu cel mai mare numar de vizualizari stranse pana pe 25 noiembrie au intrat ȋn etapa finala, ȋn care tutorii scolii au ales castigatorul.
In plus, anul acesta ADC Romania a infiintat bursa "Ionut Popescu”, in amintirea art directorului si fotografului care si-a pierdut viata in urma incendiului de la Colectiv. Aceasta va fi in valoare de 500 euro si va fi oferita cursantului Scolii de Creativitate ADC*RO care se va situa pe primul loc la finalul scolii.
Cei 10 tutori care vor forma noua generatie de tineri creativi sunt: Adrian Preda, Creative Director FRIENDS TBWA/Bucharest, Andrei Tripsa, Creative Partner Three, Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Erickson Romania, Claudiu Dobrita, Creative Director FCB Bucharest, Dorian Pascuci, Creative Director Havas Worldwide ADDV, Eugen Suman, Creative Director Kubis Interactive, Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director Publicis Bucharest, Sorin Tranca, Managing Partner FRIENDS TBWA/Bucharest, Stefan Vasilachi, Head of Art Geometry Global si Valentin Suciu, Creative Director Jazz Communication.
In cadrul seminariilor, studentii vor avea ocazia sa asiste la prezentarile tutorilor, pe diverse teme precum: Concept, Strategie, Print, TV, Radio, Online, Publicitate Neconventionala, Campanii Integrate etc. Iar sedintele de lucru cu directori de creatie din agentii le vor oferi studentilor prilejul de a pune in practica ceea ce au invatat la seminar.
Adina Maria Pacurar, Adrian Costache, Adrian Eremia, Adrian Grigore, Alexandra Popa, Alexandru Dina, Ana Maria Mocaita, Anamaria Filip, Anita Klein, Calin Radu, Ciprian Mihai, Corina Aldea, Cristina Cazacu, Cristina Stancu, Dragos Morman, Elena Anghel, George Bucurescu, Horia Ionescu, Irina Gutan, Irina Tanase, Karla Georgescu, Laura Dragonu, Laura Turcanu, Mihaela Dinu, Mihaela Dumitrascu, Andreea Calarasu, Mihnea Barbosu, Miruna Anton, Ivan Nicolae, Oana Nichiforov, Octavian Sum, Radu-Marius Rohart, Ramona Scurtu, Raul Gheba, Ruxandra Manea, Serban Roman, Silvia Toaca , Silvian David, Simona Toader , Tiberiu Alexandru Brindusoiu sunt cei 40 de participanti.