FCB Bucharest si Staropramen, un an plin de experiente oferite consumatorilor

FCB Bucharest si Staropramen, un an plin de experiente oferite consumatorilor

FCB Bucharest si Staropramen incheie impreuna un an plin de activari menite sa creeze experiente consumatorilor de bere din Romania, an in care au dezvoltat si implementat o serie de campanii integrate cu executii in BTL, OOH, Online PR si social media.

Staropramen - berea care a cerut mai mult de la bere - este destinata celor care stiu sa transforme orice moment intr-o experienta care poate fi savurata la maximum. 

Sub umbrela acestui mesaj, FCB si Staropramen au comunicat atat prin intermediul campaniilor de equity, cat si prin cele 2 platforme experientiale: food & beer si culturetainment.

Astfel, in luna aprilie, o statie de autobuz din Piata Romana a fost transformata intr-un tonomat cu muzica jazz, un proiect in premiera in Romania.

 

Printr-o simpla apasare de buton, momentele de asteptare s-au transformat intr-un spectacol cu muzica live de calitate pe care il puteti urmari aici:

 

Prin platforma de food & beer ChefXperience, Staropramen si-a invitat consumatorii intr-o incursiune in lumea bucatariei profesioniste si a berii de calitate.

Astfel au putut afla direct de la un bucatar cu stele Michelin diverse tips & tricks pentru a putea pregati acasa retete delicioase.

 

Continuand traditia, Staropramen a fost berea oficiala a show-ului Masterchef si anul acesta. In timpul show-ului, Staropramen a invitat un sommelier de bere celebru din Cehia care le-a aratat concurentilor cum trebuie sa deguste o bere perfecta si care sunt caracteristicile celor 4 tipuri de Staropramen, Blonda, Unfiltered, Granat si Dark.

Prin platforma de culturetainment, Staropramen a sustinut evenimente culturale importante, unde a participat cu activari prin care a dorit sa creeze o legatura emotionala cu consumatorul.

Festivalul International de Teatru de la Sibiu, Bookfest, Jazz in the Park, FESTin pe Bulevard, Undercloud sunt doar o parte dintre acestea.

Cu ocazia Salonului International de Carte Bookfest 2015, FCB si Staropramen i-au invitat pe consumatori sa scrie cateva randuri pe o foaie de hartie la tapwriter (masina de scris care la atingea tastelor toarna bere in pahar).

Si la urmatoarele evenimente unde Staropramen a fost partener, masina de scris din care curge bere a facut deliciul vizitatorilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related