[Bilant 2015] Alina Buzatu (Geometry Global): Probabil ca in 2016 vom avea mai multe campanii/ emotii/ insight-uri care sa fie realmente sustinute, nu sufocate de tehnologie

[Bilant 2015] Alina Buzatu (Geometry Global): Probabil ca in 2016 vom avea mai multe campanii/ emotii/ insight-uri care sa fie realmente sustinute, nu sufocate de tehnologie

Altfel, anul viitor vor prinde contur trendurile din 2015, exploatate in sistem pilot, spune Alina Buzatu (Head of Strategy Geometry Global Bucharest). Adica: experimente sociale, marketing “agile” si integrarea inteligentei artificiale in dialogul cu consumatorii.

 

Cuvantul anului in publicitate

“Autentic”. L-am auzit atat de des, incat cred ca a devenit, usor-usor, un “autentic studiat”.

 

Noutati in industrie

Experimente sociale, marketing “agile” si integrarea inteligentei artificiale in dialogul cu consumatorii.

 

Ce a disparut in 2015 

61 de tineri care nu mai sunt printre noi. Cred ca odata cu ei, a disparut ceva in fiecare om (de comunicare). Poate suna patetic, dar tragedia din octombrie ne-a marcat in feluri pe care inca nici nu le banuim.

 

O campanie revolutionara

Vangardist Magazine – HIV Heroes Issue

 

Ce predictii se pot face pentru 2016

Cred ca trend-urile lui 2016 vor fi o imbunatatire a noutatilor din 2015, cand au fost exploatate timid, in sistem “pilot” sau unde tehnica a fost demonstrativa, deci a “acoperit” relevanta.

Probabil ca in 2016 vom avea mai multe campanii/ emotii/ insight-uri care sa fie realmente sustinute, nu sufocate de tehnologie.

 

Evolutia agentiei

Nu sunt in postura de a evolua performanta agentiei ca business asa ca, strict de la nivelul meu, se vede asa: a crescut nivelul calitatii brief-urilor, a scazut importanta acordata FG-urilor (in schimb, castiga teren cercetarea exploratorie – un semn de sanatate in comunicare), a ramas constant numarul clientilor care stiu sa discute despre consumator (in primul rand) si abia apoi despre dimensiunea banner-ului.

 

Cea mai mare schimbare in agentie

Venirea unei gasti coplesitoare de tineri sturlubatici, care “deranjeaza” prin atitudinea proaspata, prin felul in care fac conexiuni, prin intrebarile incomode pe care le adreseaza… si fac foarte bine ce fac.

 

Cea mai apreciata campanie a agentiei

Pentru ca tocmai am primit si confirmarea oficiala, stiu ca bautorii de bere din segment au reactionat foarte bine la “Povesti pline de viata” - Golden Brau: 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related