[Bilant 2015] Adrian Ichim (Advanced Ideas): Bugetele au fost investite in mare parte catre canale “sigure”, nu s-au “riscat” bugete pe campanii inovative care sa iasa din tipar

[Bilant 2015] Adrian Ichim (Advanced Ideas): Bugetele au fost investite in mare parte catre canale “sigure”, nu s-au “riscat” bugete pe campanii inovative care sa iasa din tipar

Adrian Ichim (Managing Partner, Advanced Ideas) spune ca anul acesta accentul a fost pus pe partea de performance, unul din trendurile lui 2015. Si, daca pana acum, planurile de digital porneau de la “ce buget e disponibil”, in 2016, focusul va fi pe mobile si pe schimbarea metodelor traditionale.

 

Conversie.

In 2015 s-a pus accent mai mult ca oricand pe comportamentul user-ului dupa ce ajunge in site si pe modul in care acesta poate fi transformat in lead.

Evident, atunci cand vorbim de e-commerce, focusul a fost pe procesul prin care transformam vizitatorul in cumparator, pe modul cum convertim vizita in achizitie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related