[Bilant 2015] Razvan Vasiloiu (the Syndicate): Cea mai mare schimbare consta in infiintarea celui mai nou department, the Syndicate Entertaiment

[Bilant 2015] Razvan Vasiloiu (the Syndicate): Cea mai mare schimbare consta in infiintarea celui mai nou department, the Syndicate Entertaiment
Credit foto: Bianca Stefanut

Nu stim daca asta s-a intamplat pentru ca in 2015, in sfarsit, au disparut flashmob-urile spre bucuria lui Razvan Vasiloiu (Head of Strategy & co-owner, the Syndicate) sau mai degraba fara nici o legatura, dar agentia are, oficial, un departament care regandeste felul in care brandurile apar in orice tip de entertainment.

 

Cuvantul anului in publicitate

#pitch2015

 

Noutati in industrie

Video 360.

Mediul online ofera din ce in ce mai multe instrumente de targetare eficienta, dar si de oferire a unui content ambalat intr-un mod inedit, precum clipurile 360. Avem mai multe metode de a folosi mai inteligent bugetele si de a comunica brandul in locuri si moduri neasteptate.

 

Ce a disparut in 2015 

In sfarsit, flashmob-urile. Victorie!

 

O campanie revolutionara

Am vazut multe campanii bune, dar niciuna care sa schimbe fundamental felul in care se face publicitatea.

 

Ce predictii se pot face pentru 2016

La nivel global, “reactvertising-ul” si exploatarea noilor platforme de comunicare vor fi, probabil, in continuare, preocuparea principala a publicitarilor.

 

Evolutia agentiei in 2015

Conform estimarilor, evolutia the Syndicate este constanta fata de 2014, dar in crestere fata de anii precedenti.

 

Cea mai mare schimbare in agentie

Cea mai mare schimbare consta in infiintarea celui mai nou department, the Syndicate Entertaiment, in cadrul caruia regandim felul in care brandurile apar in orice tip de entertainment: videoclipuri, filme, documentare, orice tip de video content.

Aici avem 2 oameni talentati: un Visual Media Artist si un Acquisition Specialist care faciliteza legatura cu case de productii, de film, de discuri.

 

Cea mai apreciata campanie a agentiei

Cea mai apreciata, atat intern, cat si de client, a fost campania pentru Napoca din aceasta vara. Desi premiile promotiei nu au fost uluitoare, prin concept si executie, am reusit sa atragem consumatorul prin instigarea unei dorinte de introspectie, de rememorare a celor mai frumoase momente ale copilariei.

A fost o campanie eficienta prin simplitatea si atractivitatea ideii, ceea ce este un eveniment rar, intr-o vara in care premiile promise au fost multe si mari, din nou.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related