Tocmai de aceea, Ionut Andrei (Executive Director V8 Interactive) spune ca in 2015 a disparut executia singulara. In 2016, calitatea va castiga in lupta cu pretul, iar viziunea strategica in defavoarea actiunilor singulare, de moment, spune el. Cuvantul anului in publicitate in ceea ce-l priveste? "Continut".
Noutati in industrie. Ce a disparut in 2015
Campaniile integrate. Din ce in ce mai multe si mult mai bune decat in anii precendenti. Astfel, a disparut executia singulara. Cam tot ce am vazut anul acesta si merita nominalizat a avut in spate executii pe un mix de canale bine conturat.
O campanie revolutionara
Sunt multe, mi-e foarte greu sa aleg una. Revolutionar in advertising poate insemna foarte multe lucruri - de la creativitate pana la inovatie sau tehnologie. Ultima care mi-a placut mult a fost Durex Turcia - "Come at the same time".
Ce predictii se pot face pentru 2016
Calitatea va castiga in lupta cu pretul. La fel, viziunea strategica in defavoarea actiunilor singulare, de moment.
Evolutia agentiei in 2015: crestere, scadere, contanta?
Crestere accelerata pe toate planurile - echipa, proiecte, clienti, bugete.
Cea mai mare schimbare in agentie
V8 este in esenta o agentie de creatie, specializata in digital. Desi nu e o schimbare ci mai degraba o continuare a viziunii, pentru noi, 2015 a insemnat consolidarea core-ului.
Cea mai apreciata campanie a agentiei
"ChefExperience", pentru Staropramen. O campanie 360 ce a pornit cu un spot TV si se incheie cu o actiune tactica interactiva. Reactia publicului, gradul de participare si reach-ul generat ne fac sa credem ca este un succes.