[Bilant 2015] Irina Pencea (Jazz): Online-ul intra in adolescenta. Infloreste in tot felul de directii, noi am tatonat-o mai intens pe una dintre ele – video contentul

[Bilant 2015] Irina Pencea (Jazz): Online-ul intra in adolescenta. Infloreste in tot felul de directii, noi am tatonat-o mai intens pe una dintre ele – video contentul

Anul acesta a disparut advertisingul, spune Irina Pencea (Partner at Jazz): “Nu prea mai merge deloc comunicarea pe strada cu un singur sens. Chiar si TVul a devenit cam prea plictisitor...”. In schimb, online-ul intra in adolescenta, iar verisorul lui, branded entertainment, a inceput sa capete o voce chiar si in Romania.

 

Engagement. Daca nu ma implica, nu e ce trebuie. Macar un share, un comment, un click, daca nu o cumparatura, o comanda, o testare.

 

Online-ul intra in adolescenta. Infloreste in tot felul de directii, noi am tatonat-o mai intens pe una dintre ele – video content-ul. Si s-a aratat foarte versatil si generos cu tot felul de obiective – de la reputatie (vezi Autodenuntul Provident) pana la vanzari (vezi Muller Das Kaskaval). Ar mai fi si verisorul lui - branded entertainment - care a inceput sa capete o voce chiar si la noi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rogalski Damaschin

Cu peste 17 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente și performante agenții de comunicare din România, având un portofoliu de clienți care activează în... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related