Cea mai discutata, controversata, trista, depresiva si revoltatoare reclama de Craciun

Cea mai discutata, controversata, trista, depresiva si revoltatoare reclama de Craciun

Involuntar sau foarte premeditat, celor de la Edeka le-a iesit cea mai discutata reclama de Craciun de anul acesta.

CNN si The Guardian o numesc cea mai trista, Buzzfeed cea mai depresiva, Adweek – “Intunecata si controversata”, Mirror spune ca iti va sfasia inima, Independent isi previne cititorii ca au nevoie de servetele si, tot asa, media de toate tipurile, de la cele traditionale la outleturile de promovat pisici, au epuizat numele tristetii in titluri.

Social media, de asemenea, a tremurat de revolta, indignare, tristete si suparare. O fata spune asa pe Twitter: am inceput sa o privesc band ceai, acum imi beau lacrimile. Altii si-au anulat planurile de Craciun ca sa petreaca mai mult timp cu familia.

Cum a putut un batran sa impresioneze atata lume? Era foarte singur:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related