GMP PR va colabora cu Katie Paine, Queen of PR Measurement, pentru a oferi instrumente personalizate de masurare a activitatii de PR.
Incepand din noiembrie 2015, instrumentele personalizate de masurare si evaluare GMP PR vor fi girate de cel mai cunoscut expert din domeniul masurarii activitatii de relatii publice si social media, Katie Paine, CEO si fondator al Paine Publishing, LLC, companie de consultanta cu sediul in SUA.
Paine, supranumita ”The Queen of PR Measurement” datorita experientei sale de trei decenii in masurarea activitatii de PR, va realiza, impreuna cu echipa GMP PR, pachete ce vor include instrumentele personalizate de masurare si evaluare a activitatii de PR pentru clientii GMP PR.
Katie Paine, care, la invitatia GMP PR, a sustinut o conferinta in Bucuresti despre cele mai bune practici in masurarea activitatii de PR, recomanda luarea in considerare a cinci parametri pentru a evalua corect comunicarea: cresterea neta a cotei de aparitii dorite in presa, top cinci tipuri de continut performante masurate prin conversie, cresterea procentuala a conversiilor, cresterea neta a angajamentului de inalta calitate si comparatia cost - eficacitate.
"Esenta problemei este cum definesti succesul in PR. Inseamna mai multe titluri pe primele pagini ale publicatiilor sau comunicarea mai buna a mesajelor? Instrumentele personalizate realizate de GMP PR sub indrumarea mea le vor permite clientilor sa integreze propriile criterii in procesul de masurare si ii vor ajuta sa evalueze profitabilitatea investitiei lor", a declarat Katie Paine.
"Am incredere in clientii GMP PR si in faptul ca vor gasi media indexul creat de Katie Paine si instrumentele de masurare realizate de noi impreuna cu ea mai mult decat utile, deoarece le permit sa obtina o imagine mai clara a rezultatelor obtinute prin investitia lor in PR. Parteneriatul dintre Katie Paine si GMP PR este consecvent cu eforturile continue ale agentiei noastre de a sprijini piata in renuntarea la paradigma simplei indexari a articolelor combinata cu calculul indicatorului de advertising value", a detaliat Ana-Maria Diceanu (senior partner GMP PR).
Katie Delahaye Paine este fondatoarea si CEO-ul Paine Publishing, LLC si editor al The Measurement Advisor, un buletin informativ dedicat masurarii si evaluarii din domeniul comunicarii. Timp de doua decenii, Paine a ajutat companiile sa defineasca si sa proiecteze programe de masurare a PR-ului si social media.
A fost unul dintre fondatorii ”Conclavei” (The Conclave’s Standards for Social Media Measurement), precum si a Principiilor de PR Measurement de la Barcelona.
Paine a fondat doua companii de cercetare si a scris trei carti – “Masoara ce conteaza” (Wiley, 2011), “Masurarea Relatiilor Publice” (KDPaine & Partners, 2007) si “Masurarea non-profitului din retea: folosirea datelor pentru a schimba lumea”, care a castigat premiul Terry McAdam pentru organizatii non-profit in 2013.
Paine este, de asemenea, membru fondator al Comisiei de Masurare IPR, membru al PRNews Measurement Hall of Fame si membru al consiliului Society for New Communications Research. Colaborarea dintre Katie Paine si GMP PR vine pe fondul introducerii metodologiilor personalizate de masurare si evaluare pentru fiecare campanie de comunicare, in conformitate cu standardele internationale (acestea nu sunt standarde AMEC, ci au fost create de Institutul de Relatii Publice cu sprijinul AMEC). GMP PR este prima agentie de PR membru al Biroului Roman de Audit Transmedia si cea care a organizat, in primavara anului 2015, prima conferinta dedicata exclusiv evaluarii.