22 de premii au fost acordate agentiilor si companiilor romȃnesti ȋn cadrul Internetics 2015
Webstyler a fost desemnata Agentia Anului, reusind sa castige patru trofee in cadrul celei de-a XV-a editii Internetics. In total, 13 agentii au obtinut 22 de premii la festivitatea de premiere, ce a avut loc pe 23 noiembrie, la Teatrul National Bucuresti.
Premiile pentru Webstyler au fost oferite pentru campania “Arena Fanilor”, care a castigat in categoriile CULTURE ( in sectiunea Viral Non Video), SOCIAL MEDIA (sectiunea Online PR Special Projects) si INTERACTIVE CAMPAIGNS - Full Digital Campaign, in sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment si pentru lucrarea „Mispelling on Sale” pentru Westwood, brand DOMO.
Alte agentii care au urcat pe scena pentru a-si lua premiile si au fost aplaudate de cei 500 de specialisti in online prezenti la gala au fost: CAP, CohnandJansen JWT, Digital Star & 23, FCB Bucharest, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett Romania, Ogilvy Group Romania, Publicis Romania, SENIORHYPER si Tribal Worldwide Romania.
Publicis a plecat acasa cu nu mai putin de 6 trofee (dar cu punctaj mai mic in total fata de Webstyler), dintre care trei pentru campania Pegas Urban Color, doua pentru ACR Street View Test si unul pentru aplicatia de mobil Orange - 4G Entertainment Subway. Automobil Clubul Roman a mai primit doua distinctii speciale din partea juriului: Most Creative Client of the Year si Best Use of Technology.
Tribal Worldwide Romania si Leo Burnett Romania au obtinut cate doua trofee, pentru campaniile #MecSaysHiToJunimea (McDonald’s Romania), respectiv Come and vote! (Asociatia Pro Democratia) si #Smartists (Bonux 3 ȋn 1).
Brandurile premiate au fost: Active Watch Romania, Asociatia Pro Democratia, Atelierele Pegas, Domo, ING Bank, McDonald's Romania, Mega Image, Orange Romania, Penny Market, Procter & Gamble, Romanian Football Federation, SOR (Romanian Ornithological Society) & Natura 2000, Special Olympics Romania si Ursus Breweries.
In competitie au fost inscrise 167 de lucrari, de catre 30 de participanti.
Acestea au fost jurizate de catre 22 de specialisti ai industriei de online. Presedintele juriului a fost Tony Hogqvist, Executive Creative Director & Founder Perfect Fools din Suedia. Acesta a luat parte si la gala de premiere si s-a aratat incantat de proiectele pe care le-a vazut la jurizare.
"Mai multi castigatori au dat dovada de idei puternice, desi au avut la dispozitie bugete mici. Dar creativitatea se naste din restrictii. Si, in ciuda limitarilor, aceasta competitie dovedeste ca exista intotdeauna o nevoie de clienti curajosi pentru a crea advertising de calitate”, declara Tony Hogqvist.
Fondat si organizat de catre The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online, care fixeaza standardele in comunicarea online din Romania prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri si tool-uri de promovare online si incurajarea creativitatii si a strategiei.
Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul conturarii industriei de online din Romania, contribuind pe parcursul acestor ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.