PANDORA Romania sarbatoreste pe data de 1 decembrie 2015 un an de cand a fost lansata pagina de Facebook locala. Cu o evolutie care a intrecut orice estimari initiale, pagina de Facebook PANDORA Romania a devenit unul dintre canalele principale de comunicare intre consumatori si brand, transformand clientii fideli in adevarati ambasadori ai valorilor si stilului PANDORA.
„PANDORA reprezinta in mod natural un brand social, cu un potential foarte ridicat de propagare in mediul online. Femeile PANDORA iubesc sa-si impartaseasca povestile si designul bratarilor, iar Facebook este platforma sociala perfecta care sustine dorinta clientilor nostri de a interactiona si de a comunica despre brandul lor preferat. La 1 an de cand am lansat PANDORA Romania ne bucuram ca am depasit obiectivele de comunicare si promovare stabilite initial, pagina inregistrand acum peste 120.000 de fani si un grad ridicat al implicarii active a acestora”, a declarat Patricia Mihail, PR Director RAN Events Communication.
Pe langa un continut de calitate, promotii si concursuri, cresterea constanta si calitativa a paginii s-a datorat si unor proiecte creative si inovatoare. Astfel, pentru a sarbatori Ziua Mamei si legatura speciala dintre o mama si copilul ei, PANDORA a creat un clip video emotionant care a inregistrat peste 25 milioane de vizualizari pe YouTube & Facebook.
Video
PANDORA ESSENCE COLLECTION si valorile talismanelor pe care le reprezinta au fost promovate prin aplicatia Impartaseste momente de neuitat. Fanii PANDORA au impartasit intr-un comentariu pe wall-ul lor legatura speciala pe care o au cu o persoana draga, alegand o bratara si un talisman cu semnificatie din PANDORA ESSENCE COLLECTION, ca simbol al relatiei lor speciale.
Lookbook-ul Interactiv PANDORA a promovat noua Colectie de Toamna 2015 prin derularea unei campanii tactice complete (proiecte speciale cu vedete si bloggeri, vizualuri dedicate, Facebook ads, concurs). Filmat folosind tehnica Ultra Slow Motion, lookbook-ul interactiv le-a permis utilizatorilor sa navigheze intre diferite stilizari si sa le aleaga pe cele care li se potrivesc cel mai bine.
Pentru a spori promovarea valorilor noilor colectii in social media si pentru a genera „traction” pe pagina de Facebook PANDORA Romania, au fost dezvoltate proiecte speciale cu influentatori precum: Andra & Catalin Maruta, Adela Popescu, Adelina Pestritu, Anca Serea, Andreea Ibacka, Dana Rogoz, Giulia, Nicole Cherry, Fabulous Muses etc. Mai mult decat atat, evenimentele importante din offline se reflecta pe pagina de Facebook PANDORA atat in albume foto dedicate, in hashtag-uri specifice, precum si in postarile influentatorilor prezenti.
„In fiecare zi, fanii posteaza zeci de comentarii si imagini pe pagina PANDORA Romania. Scopul nostru este sa ii transformam in ambasadori ai brandului prin construirea si mentinerea unor relatii puternice bazate pe dialog, dar si sa le oferim instrumentele si continutul necesar prin care acestia sa poata sa-si impartaseasca parerile despre PANDORA. O prezenta puternica in social media poate nu va avea efect imediat in vanzari, dar este foarte importanta in cresterea expunerii brandului si in incurajarea engagement-ului clientilor”, a declarat Anca Marcu, PR Manager RANEvents Communication.
Dezvoltarea si implementarea strategiei pentru pagina de Facebook PANDORA Romania a fost realizata de catre RAN Events Communication, urmand cativa piloni strategici foarte bine definiti: cresterea comunitatii de fani (media suport constant), integrare 360° cu celelalte eforturi de comunicare pentru a genera Facebook leads (PR traditional, media, online); generare reach & engagement (vizualuri dedicate, concursuri, aplicatii, postari tactice, media suport, strategie de hashtags), schimbarea perceptiei asupra brandului de la „matur” la „stylish” (comunicare zilnica orientata catre schimbarea tonului mesajului, endorseri potriviti pentru fiecare categorie de public si stilurile lor, media suport orientata catre diverse tipuri de public).
Expertiza Ran Events Communication pe segmentul fashion se datoreaza proiectelor complexe pe care le-a dezvoltat in ultimii 3 ani pentru clientii sai: de la PANDORA la STEFANEL, Il PASSO, Tamaris sau Ermanno Scervino.