Frank Wolfram, jurat la Eurobest in categoria Innovation in editia finlandeza a evenimentului, vine la "The Best of Cannes", pe 18 noiembrie, unde va vorbi despre Creative Data.
Creative Data este una dintre cele mai futuriste si mai interesante categorii ale Cannes Lions, cel mai respectat eveniment la nivel global dedicat creativitatii in comunicare.
Frank este Chief Technology Officer pentru Geometry Global in regiunea EMEA. Din aceasta postura, el are misiunea de a impulsiona inovatia in regiune, bazandu-se pe toate instrumentele digitale disponibile.
La Geometry Global el coordoneaza dezvoltarea unei platforme unice de informatii stiintifice pentru implementarea studiilor despre procesul deciziilor de cumparare. Frank da forma serviciilor digitale ale agentiei prin stabilirea unui Centru Digital de Excelenta regional in Berlin, care pune accent pe tehnologiile emergente. El e, de asemenea, un membru important in comunitatea ce anima un Hub
digital international creat in Germania, pentru Volkswagen.
Inainte de a se alatura Geometry Global, Frank a facut parte din comitetul de conducere al grupului SYZYGY, una dintre cele mai mari retele de agentii digitale din Europa. Timp de 12 ani a condus cresterea grupului prin inovatie si proiecte de pionierat in digital.
In 1999 Frank a avut pentru SYZYGY viziunea propriului produs CMS bazat pe XML si mai tarziu a condus strategia, dezvoltarea si marketingul pentru DARWIN, suita proprie a grupului de instrumente pentru marketing online.
Pe lista performantelor lui Frank se mai numara UUTV, un proiect IPTV in 1999, portaluri tranzactionale bancare pentru Commerzbank in 2001, primul magazin online pe mobil pentru Interflora in 2001, suita DARWIN pentru instrumente media in 2008 si aplicatii pentru Windows 8 in 2012. Avand competente de Inginerie de Software, lui Frank ii place sa opereze la limita dintre tehnologie si marketing. Domeniile sale de interes actuale includ stiinta informatiei, aplicatiile de mobil, convergenta Web/TV si The Internet of Things.
Frank participa la The Best of Cannes cu suportul Geometry Global, cea mai premiata agentie romaneasca a momentului si singura castigatoare a unui Gold Lion la Cannes 2015.