Geometry Global Bucharest continua palmaresul premiilor de creatie cu inca doua premii, de data aceasta in cadrul festivalului de renume mondial London International Awards.
Campaniile castigatoare sunt "The RGB News" (Observator) - Bronze la categoria Innovate use of TV si "Read a Tree.
Save a Book" (elefant.ro) - finalista la Design, Experiential Marketing.
Campania "The RGB News", multi-premiata in 2015 la toate festivalurile mari de creativitate, a fost apreciata datorita felului in care Observator atrage atentia asupra lipsei de sange in sistemul sanitar din Romania. In timp ce erau prezentate cazuri socante pe aceasta tema, culoarea rosie disparea din ecranul televizorului, iar imaginea era redata doar in spectrul GB (verde + albastru).
Folosind tehnologia din spatele retelelor neuronale, aplicatia "Read a Tree" ofera utilizatorilor ebook-uri gratuite la fiecare scanare a unui copac. Aplicatia lupta impotriva despadurilor masive, amintind faptul ca digitalizarea poate oferi o alernativa eco-friendly.
Mihai Fetcu, Executive Creative Director declara:
"Pentru orice agentie, si in special pentru o agentie din Europa de est, castigarea unui premiu la London International Awards, unul dintre cele mai titrate festivaluri internationale din lumea advertising-ului, reprezinta o realizare enorma. Ambele campanii au generat o reactie civica de impact, au reusit sa schimbe comportamentul oamenilor, aceasta fiind noua directie in care se indreapta industria de advertising."
Cu acest nou succes, Geometry Global Bucharest este cea mai premiata agentie de creatie din Romania in 2015 si ocupa o pozitie de varf in topul celor mai premiate agentii din Europa Centrala si de Est in 2015.