[Profi de advertising] Bogdan Nitu: Cursul tinut de mine ofera studentilor un model de gandire structurata despre cum pot crea, in digital, relatii intre brand si oameni, atat non-clienti cat si clienti

[Profi de advertising] Bogdan Nitu: Cursul tinut de mine ofera studentilor un model de gandire structurata despre cum pot crea, in digital, relatii intre brand si oameni, atat non-clienti cat si clienti

Bogdan Nitu e Managing Partner la WebStyler si, dupa ce de-a lungul carierei a lucrat cu nume importante si a oferit consultanta pe digital, in 2014 s-a hotarat sa devina profesor la Scoala IAA.

A conceput un modul de digital pentru ca e de parere ca rolul principal al comunicarii digitale e sa faciliteze relatii puternice si de calitate intre brand si consumator. Incearca mereu sa tina curricula adaptata prezentului, sa vina cu exemple concrete care sa-i ajute cursantii sa inteleaga mai bine notiunile.

Cursantii lui au, de obicei, 4-5 ani experienta, asa ca vin cu un background pe care Bogdan Nitu incearca sa construiasca. In domeniul publicitatii nimic nu e usor, iar totul se bazeaza pe trail & error, ceea ce inseamna ca e nevoie de multa energie si determinare. L-am intrebat mai multe pe Bogdan despre modulul de digital de la IAA, asa ca il lasam sa ne povesteasca mai jos:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related