[CV de agentie] Silvia Teodorescu, Zaga Brand: Functionam creativ si ca model de business pe principiile iubitului si hulitului marketing direct si interactiv

[CV de agentie] Silvia Teodorescu, Zaga Brand: Functionam creativ si ca model de business pe principiile iubitului si hulitului marketing direct si interactiv

Inainte de a infiinta agentia, acum zece ani, Silvia Teodorescu (Managing Partner Zaga Brand) a lucrat in presa. Au inceput idealisti, s-au ridat o data cu criza, iar in prezent Zaga Brand lucreaza in PR, BTL si Creatie.

 

Am pornit pe drumul comunicarii cu mult inainte de infiintarea agentiei, in anul 2005. Inainte de acest moment cheie, am lucrat in presa centrala, iar apoi am fost vicepresedinte al Federatiei Jurnalistilor si Tipografilor din Romania.

Am pastrat orientarea si perspectiva angajatului in industria comunicarii iar la 10 ani de a infiintarea agentiei (octombrie 2005), impacarea celor doua dimensiuni (perspectiva angajatilor/end user si cea a angajatorilor/companie sau brand) si comunicarea dintre ele este misiunea Zaga Brand. Agentia s-a format din dorinta de a reinventa job description-ul de patron/ sef si a demonstra ca poti munci cu bucurie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related