In interiorul RAN Events, se comunica elegant si relaxat, iar organizarea nu este ierarhica, spune Raluca Zamfir, Managing Partner. Agentia a inceput in 2012, cu un client, si acum are 15: “O agentie are clientii pentru care se lupta - de la bun inceput, dar nu isi uita obiceiul nici pe parcurs”.
Istoria agentiei
Acum 3 ani nu existam:) RAN Events Communication si-a inceput activitatea din 2012 cu un client si in prezent avem 15. Suntem o agentie de PR dinamica, iar noul context s-a potrivit ca o manusa pe abilitatile si calitatile noastre cheie: flexibilitate, adaptabilitate, creativitate si capacitatea de a lua decizii rapide.
O schimbare din piata care a afectat si agentia
Pentru noi criza a fost o oportunitate. Am fost 15 ani client si stiam ce imi doresc de la o agentie de PR :) Oferim clientilor mai mult decat ne-au cerut, intelegem in profunzime business-urile clientilor nostri, suntem parteneri pe termen lung pentru clientii nostri si nu ne uitam niciodata la orele alocate in bugetul proiectelor.
Clientii vor sa stie exact, masurabil, ce primesc in schimbul bugetelor investite. Vor sa stie in ce fel, din multitudinea de mesaje lansate, al lor va fi auzit si retinut de catre public. Si noi le oferim PR de calitate si rezultate.
Angajati si departamente
In prezent agentia are 8 angajati cu atitudine. Sunt consultanti inteligenti, cu experienta, viziune, temperamentul potrivit, putere extrarodinara de munca si dedicare.
RAN nu are departamente specializate, consultantii lucrand in egala masura pe conturi de corporate communication sau marketing PR, pe consultanta strategica, social media, media relations sau event management.
Agentia este impartita in echipe, iar sefii de echipa functioneaza aproape ca niste antreprenori de sine statatatori. Si fiecare echipa se ocupa in egala masura de de client service, creatie, PR & social media, strategie, productie & implementare.
Comunicarea interna
Comunicam relaxat si elegant :) La RAN organizarea nu este si nu va fi una ierarhica, pentru ca oamenii sunt cei mai importanti si ei trebuie sa aiba posibilitatea sa creasca in functie de ei insisi si nu raportat la pozitiile ierarhice din agentie. Fara ierarhii, fara birocratie si, surprinzator, dar lucrurile functioneaza foarte bine.
Cel mai important pentru noi ca agentie este sa crestem orizontal, sa folosim expertiza seniorilor inter-echipe pentru a da valoare proiectelor. Incurajam feedback-ul si competitia pozitiva si punctul forte al oamenilor Ran Events este motivatia de a fi mereu mai buni, de a livra clientului mai mult decat cere si de a aduce o valoare in plus oricarui brief.
Muncim impreuna, dar incercam sa ne si petrecem timp impreuna. Asta se traduce in iesiri periodice in locuri cool din oras, in petreceri si diverse activitati spontane.
Clienti
O agentie are clientii pentru care se lupta - de la bun inceput, dar nu isi uita obiceiul nici pe parcurs.
Noi am avut norocul sa avem clienti care au o cultura a comunicarii si o constanta in a fi prezenti. Strategia atragerii de noi clienti este aceeasi cu strategia pastrarii clientilor pe care agentia ii are in portofoliu si se bazeaza pe compatibilitatea de ambele parti. Pentru noi nu conteaza marimea business-ului, ci relatia de incredere pe care o avem cu ei.
Cultura organizationala
La RAN Events nu credem ca trebuie ca toti angajatii sa munceasca in acelasi loc, in acelasi timp. Este important ce faci si in cat timp faci. Ne incurajam oamenii sa participe la conferinte si workshopuri si sa isi dezvolte abilitatile in timpul orelelor de birou.
Ne incurajam oamenii sa accepte schimbarea si sa excluda din vocabular cuvantul "imposibil". Avem atitudinea pozitiva combinata insa cu o viziune realista asupra prezentului si asupra vitezei secolului in care traim.
Provocari
Provocarile pietei pentru RAN sunt aceleasi pe care le are orice orice agentie de PR indiferent de marime. Sa mentinem trendul crescator in toti indicatorii unui business bun: sa ne mentinem clientii fericiti, angajatii motivati si desigur sa crestem sanatos.