[CV de agentie] Imola Zoltan, McCann PR: Vrem sa ne extindem si mai mult portofoliile de energie, finance, tech si pharma

[CV de agentie] Imola Zoltan, McCann PR: Vrem sa ne extindem si mai mult portofoliile de energie, finance, tech si pharma

De la 4 angajati si o cifra de afaceri de 440.000 de euro, la 31 de oameni, acum, si o cifra de afaceri de 3,5 milioane de euro, in 2014. Este povestea McCann PR, una dintre primele agentii de PR din Romania, pe care o spune, mai jos, Imola Zoltan, Managing Director.

 

In anul 2004, la scurt timp dupa infiintarea ca departament de PR in cadrul McCann Erickson, McCann PR  s-a lansat ca un business distinct, fiind, la momentul respectiv, una dintre primele agentii de PR din Romania. Urmatorul pas a fost facut in anul 2006, prin afilierea la reteaua internationala Weber Shandwick.

In cei 11 ani de activitate am crescut exponential, atat din punct de vedere al numarului de angajati, cat si a cifrei de afaceri si al profitului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related