[Profi de advertising] Madalina Moraru: Ca profesor "de publicitate", ori ai succes, ori te prabuṣeṣti in prafuiala clasica. Nu prea exista optiuni intermediare

[Profi de advertising] Madalina Moraru: Ca profesor "de publicitate", ori ai succes, ori te prabuṣeṣti in prafuiala clasica. Nu prea exista optiuni intermediare

Madalina Moraru, sau „diriga de publicitate”, cum o alinta unii dintre studenti, preda cursuri de advertising la Facultatea de Jurnalism de la Universitatea Bucuresti. Nu e pasionata doar de advertising, ci si de dimensiunea narativa a comunicarii, cu tot ce inseamna ea. Asa ca, la un curs facultativ de storytelling, ea a fost cea care mi-a aratat ce inseamna o naratiune bine construita, mi-a cizelat scriitura si mi-a explicat cum functioneaza scenele si personajele in povestile pe care le spunem.

Isi iubeste la nebunie meseria, asta poti vedea atunci cand vorbeste despre studenti. Nu o data am vazut-o cu ochii scanteind cand povestea despre succesele lor la concursuri de publicitate sau despre vreunul dintre "copii ei" care a reusit sa obtina un post bun in agentie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related