[CV de agentie] Marilena Istratescu, despre Hello Group, o agentie in care nu se pune problema unei comunicari formale

[CV de agentie] Marilena Istratescu, despre Hello Group, o agentie in care nu se pune problema unei comunicari formale

Marilena Istratescu, managing partner Hello Group, vorbeste despre o echipa mica, dar cu zvac, despre advertisingul de nisa, provocarile specializarii si spiritul ludic care anima agentia.

 

Istoric

Hello Group s-a infiintat in anul 2010, la initiativa mea, a Cristinei Diaconescu si a Andreei Celescu. Andreea si Cristina sunt doua profesioniste cu care colaborasem foarte bine in trecut, in alte agentii, si ne-am dat seama ca impreuna putem forma o echipa potrivita nevoilor si exigentelor anilor 2010. Am lucrat cu drag si pasiune, in special, pentru clienti companii multinationale si regionale, lideri sau challangeri in categoriile lor.

Un pas important in evolutia companiei s-a intamplat cinci ani mai tarziu, in primavara acestui an, cand am deschis impreuna un nou drum si am lansat Foodwise, primul hub de continut si creativitate pentru industria de food&bev, divizie specializata in comunicarea de gen, parte a grupului Hello.

Foodwise nu este doar despre advertising pe o nisa. Foodwise este despre identificare, asumare si impartasire de trenduri intr-o industrie complexa si in continua evolutie. Este despre cunoasterea consumatorilor si a nevoii lor pentru produse autentice care sa ii reprezinte. Este despre identificarea unor contexte si transformarea lor in oportunitati de business pentru clientii nostri. Este despre etica si integritate in slujba consumatorului, despre comunicare de branduri si comunicare in comunitatile acestor branduri.

 

Departamente

Avem o echipa de 20 de oameni frumosi, destepti si pasionati de ceea ce fac. Vii si neblazati, curiosi, cu zvac, cu hobby-uri si preocupari personale.

Avem 4 departamente cheie - Account management, Creatie & DTP, Implementare & Productie si PR & Digital. Ca numar de membri, exista un echilibru intre Account management, Creatie si Implementare.

Cel mai nou departament este cel de PR & Digital, care se ocupa de comunicare corporate si comerciala, precum si de amplificarea in mediul digital.

In implementarea modelului de business Foodwise am avut in vedere cooptarea in echipa a unor specialisti in marketing, branding si comunicare Food&Bev - atat in creatie, cat si in strategie/account management. Procesul este in plina desfasurare - suntem cu totii conectati la trenduri si cu fiecare proiect pe care lucram ne straduim sa oferim valoare adaugata partenerilor nostri.

 

Comunicarea interna

Intr-un mediu in care pornim la drum cu oameni pasionati de ceea ce fac, iar mai departe incurajam creativitatea, libera exprimare si unicitatea stilul personal al fiecaruia, nu se pune problema de o comunicare formala.

Avem la baza o cultura organizationala puternica - bazata pe intelligence leadership, creativitate si curiozitate -, proceduri de lucru pentru fiecare departament, respect reciproc, profesionalism si… un spirit ludic care ne hraneste pasiunea pentru ceea ce facem.

Incurajam oamenii sa fie consultativi, fiecare pe competenta lui. Specializarea cere competenta si consultativitate.

 

Clienti

Cred ca ne alegem unii pe altii :). Si asa este firesc sa se intample intr-o relatie de parteneriat. Evident, nu conteaza marimea business-ului, ci calitatea acestuia - ne plac business-urile cu viziune, cu strategie, cu lideri curajosi si stim ca cei ce ne sunt alaturi ne valorizeaza pentru competentele noastre si pentru rezultatele pe care le livram in final.

 

Cultura organizationala

Food & Bev intelligence, bazat pe know how, creativitate si curiozitate

Motto: Keep walking!

E sloganul unui brand lovemark din CV-ul Foodwise. Keep walking pentru noi inseamna  pasiune, curiozitate, leadership si excelenta.

 

Provocari

Suntem constienti ca specializarea impune excelenta pe domeniul vizat. Ea se traduce intern in investitie in echipa, in stabilire de parteneriate cu key opinion leaders din cercetare stiintifica pe alimentatie si nutritie, din media de gen, din organizatii guvernamentale si non-guvernamentale.

Miza demersurlor noastre este livrarea unor proiecte “signature” catre clientii nostri, care sa aduca rezultate business-urilor lor,  comunitati de consumatori multumiti si respect pentru mediul food&bev.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FINEWISE

FINEWISE este divizia de expertiza in F&B, ospitalitate, sanatate si wellbeing a grupului de comunicare HELLO. Avand la baza viziunea ca o viata buna este o viata constienta, sanatoasa si bogata, ce incepe cu... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related