O reclama la care nu dai skip de prima data

O reclama la care nu dai skip de prima data

Dar dupa 10-20 de ori, te cam saturi, iti bagi... mintile-n cap si iesi de pe YouTube. Cum bine zice acest top comment:

... de la spotul asta de mai jos - reclama noului Guitar Hero Live, care va aparea pe 20 octombrie. Ce contine ea? Doar pe Lenny Kravitz si James Franco, care isi amintesc cum e sa te prostesti ca si cum nimeni nu s-ar uita.

Sau, daca nu vrei sa parasesti sanctuarul YouTube-ului, folosesti un adblocker. Cam asta e discutia care arde, zilele acestea, prin marcom - userii de adblock sunt in continua crestere si oameni de marketing care incearca sa ajunga la ei pe rute intortocheate sunt usor ingrijorati.

Despre asta s-a vorbit intens si la conferinta Marketing Research & Trends, eveniment din seria SMARK KnowHow, ce a avut loc pe 6 si 7 octombrie. Foarte la indemana il avem pe Dragos Stanca (ThinkDigital) si ideile sale pe subiect.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related