Perceptum a organizat miercuri, 23 septembrie, evenimentul aniversar Bioderma, prin care s-au sarbatorit 20 ani de cand apa micelara Sensibio H2O este alaturi de femeile din intreaga lume. Intr-o locatie spectaculoasa, decorata in culorile Sensibio si alaturi de invitati de marca, s-a remarcat noul dispozitiv DreamOC, adus in premiera in Romania de catre agentia de marketing si comunicare.
DreamOC trebuia sa spuna povestea brandului, si a facut-o intr-un mod unic: printr-o animatie tridimensionala ce a invaluit in interiorul unei piramide de sticla o sticla reala Sensibio H2O.
Desi evenimentul a fost o insiruire de surprize si inovatii, acest dispozitiv original a atras cele mai multe priviri, iar majoritatea invitatilor au dorit sa inregistreze cu smartphone-ul animatia 3D.
"80% dintre pozele distribuite pe Facebook si Instagram de la eveniment au surprins dispozitivul DreamOC.
Cautand pe Instagram hashtag-urile #bioderma, #biodermaromania si #sensibio, am gasit cel putin 25 de poze ce fac referire la evenimentul Bioderma de miercuri, dintre care mai mult de jumatate prezinta animatia special conceputa pentru Sensibio H2O.Anterior vorbeam despre capacitatea dispozitivului de a atrage atentia si a deveni viral in Social Media, acum avem dovada ca vizibilitatea brandului poate creste foarte mult, online si offline, cu ajutorul DreamOC, ulterior crescand si vanzarile. Fiecare brand are o poveste, dar nu orice brand stie sa o spuna intr-un mod unic. Perceptum si Bioderma au reusit in cadrul acestui eveniment aniversar sa construiasca o poveste inedita a brandului Sensibio H2O, iar rezultatele au fost peste asteptari" spun reprezentantii DreamOC.