Nazistii castiga la Clio, involuntar

Nazistii castiga la Clio, involuntar

Un grup de neo-nazisti s-a facut remarcat in cadrul premiilor CLIO 2015. Doua premii Grand Clio (la categoriile Guerilla - Experiential/Engagement si Innovative), trei Gold-uri (Digital - Branded Content, OOH - Direct si Integrated Campaign), trei Silver-uri (Ambient - OOH, Ambient - Engagement/Experiential si Social - Social Media) si un Bronze (Special Event - Public Relations) au fost acordate celui mai involuntar mars pentru caritate. 

Campania "Nazis Against Nazis", realizata de Grabarz & Partner, GGH Lowe pentru fundatia ZDK Gesellschaft Demokratische Kultur, a reusit sa stranga 10.000 de euro cu ajutorul neo-nazistilor pentru cauze anti-naziste. In oraselul german Wunsiedel, locuitorii au transformat un mars al neo-nazistilor intr-unul bun: pentru fiecare metru parcurs de extremisti, 10 euro s-au dus la organizatia care ajuta oamenii sa scape de grupurile naziste.

Intreaga lista a castigatorii se gaseste aici, iar pentru o excursie in poza la editia 2015 a premiilor CLIO, puteti recurge la acest link.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related