Ghici la ce e reclama de mai jos

Ghici la ce e reclama de mai jos

Inainte de a v-o arata, o sa va dam cateva indicii.

1. Comentariile de pe YouTube

"Am crezut ca e o reclama simbolica pentru reforma educatiei, in care scolile sunt vazute ca grajduri cu vite".

"Am crezut ca e o reclama vegetariana".

"Imi aminteste de spoturile la asigurari de viata".

Pe asta il lasam in engleza: "WTF". 

Si pe asta: "You Japanese people are seriously twisted, I swear to god, I can't even believe this shit".

2. Ne-a amintit de Never let me go. Si de Temple Grandin.

3. Si vacile sunt oameni. Sau invers.

4. E in topul nostru de anul acesta la umor disociat si ciudatenie alternativa.

Enjoy!


Spot la Blendy Creamy Coffee, de la Ajinomoto, realizat de Wasa-be Advertising, Tokyo.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Paul Lupascu
acum 9 ani
"You Japanese people are seriously twisted, I swear to god, I can't even believe this shit".

QFT



Branded


Related