Campania detergentului Bonux – “Desteptaretele”, semnata de Leo Burnett Romania si lansata in luna mai, a fost selectata de Google ca reper de eficienta si creativitate pentru intreaga sa retea internationala.
In urma analizei Brand Lift Survey realizate de Google, rezultatele campaniei au fost catalogate drept exceptionale, depasind standardele globale pentru „brand awareness” si “ad recall” la categoria Consumer Packaged Goods (CPG).
Realizata exclusiv in mediul digital, prin doua video story-uri inspirationale, campania prezinta povestile reale ale unor femei care au stiut sa gaseasca solutii creative in situatii-limita, lansand o noua clasificare a femeilor de acest gen: „desteptaretele”. Ele sunt cele care cred ca o idee isteata la timpul potrivit iti poate schimba intreaga viata in bine.
Campania a restabilit legatura dintre Bonux si targetul sau feminin pe baze relevante si puternice si a reusit sa le faca pe femei sa isi redescopere valorile adevarate si sa se simta recunoscute si recompensate pentru ceea ce sunt si ce reusesc sa faca.
Minunatele povesti ale Elenei si ale lui Darin au demonstrat ca poti face foarte mult, pornind de la putinele lucruri pe care le ai la indemana. Acest lucru a determinat inca 350 de femei sa propuna idei si povesti motivationale proprii, ducand astfel la consolidarea unei comunitati online, care a atins un nivel de implicare si interactiune de 15 ori peste media categoriei de produs.
"Este o onoare pentru Google sa fie partenerul strategic al echipei Bonux Procter& Gamble si Leo Burnett Romania in acest demers de a crea campanii digitale de clasa mondiala. Leo Burnett Romania si Google au demonstrat inca o data ca YouTube este o platforma extrem de eficienta pentru awareness, engagement si profit pentru brandul Bonux."
Julie Eddleman (Global Client Partner, Google)
Povestea celor doua desteptarete a dus la un nivel excelent de implicare si interactiune in Social Media, ajungand la peste 4.300.000 de vizualizari Facebook si peste 1.300.000 de vizualizari prin intermediul platformei YouTube. Rata de vizualizare a filmelor a fost de 4 ori mai mare fata de media categoriei.
In plus, rezultatele masurate prin intermediul studiului Google Brand Lift Survey au determinat Google sa propuna “Desteptaretele” drept exemplu “best in class” la nivel global.
"Bonux 3in1 este brandul care, in aceasta campanie, si-a dedicat eforturile femeii romance autentice, pe care o cunoastem cu totii. Femeia care nu se lasa batuta, care in contextul crizei a reusit mereu sa gaseasca solutii, care stie ca exista o cale de rezolvare pentru orice. <Desteptareata> este un nume nascut din dorinta de a le arata acestor femei cat sunt de speciale, un semn de recunoastere din partea unui brand care, ca si ele, gaseste mereu solutii care nu costa mult, dar au efect garantat."
Irina Becher - Creative & Business Development Director P&G, Leo Burnett Romania
Agentie - Leo Burnett
Irina Becher – Creative Director
Charlie Martin - Global Digital Creative Director
Cristiana Florea – Senior Copywriter
Octavian Ionita – Art Director
Sorin Deleanu – AV Producer
Tudor Fulea – Global Account Director
Alexandra Popescu – Brand Communication Manager
Ana Baraitareanu – Senior Brand Communication Executive
Mugur Patrascu – Digital Director
Matei Psatta – Digital strategy & social media manager
Octavian Aftanasa – Social media executive
Client - P&G
Maria Angelica Rojas – P&G MKT Global Fabric Care BFO, T3 Brand Manager
Helene Bellamy: P&G MKT – Global Fabric Care BFO, Marketing Director
Quirin Keller - Greater Europe T3 Franchise ABM
Alin Popescu - LD ABM T2/3 Fabric Care South East Europe
Sergiu Gruita - SEE North Central Media Leader / Europe Facebook SPOC
Diana Cireap - SEE Media Manager
Manuela Farina – Communications Manager P&G
Lilia Falara - Integrated Production Manager (BBIC)
Agentie PR – Graffiti PR
Nicoleta Gavrila – PR Consultant
Dorina Dragan – Senior PR Consultant
Agentie media – Mediacom
Mihaela Neagoe – Digital Media Specialist
Alexandru Paraschivescu – Performance Media Specialist
Iuliana Stere – Head of Digital