Biletul de autobuz care te spala pe maini

Biletul de autobuz care te spala pe maini

Iadul sunt ceilalti din autobuz care nu se spala. Romanii stiu asta. Vara, jumatate dintre ei isi doresc ca cealalta jumatate sa primeasca, alaturi de cartela de transport si un deodorant.

Glumele pe aceasta tema se repeta in fiecare an si, daca e sa ne bazam pe o constanta romaneasca, ar fi asta: mirosul colectiv unic din autobuz, aceasta amprenta nationala imposibil de inlocuit.

Chiar imposibil nu ar fi, totusi. Sa privim la semenii nostri din Sri Lanka, unde Leo Burnett a creat biletele-sapun pentru Asiri Hospital Group.

O chestie din asta a incercat si Rexona in Romania, inca din 2011. Nu a inventat cartele cu parfum, ci, alaturi de bilet, oferea simplu, un deodorant.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related