Cum pot fi sedusi de publicitate utilizatorii de ad block?

Cum pot fi sedusi de publicitate utilizatorii de ad block?
Sursa: pagefair.com

Cei care folosesc ad block si cred ca au scapat de publicitate se insala. Nu numai atat, dar au devenit un target nou si foarte dorit. Pare bizar sa insisti cu reclame asupra unor oameni care, in mod evident, nu le doresc. Dar ce sa faci, daca ei reprezinta fix audienta aceea, nemaipomenit de atractiva, care bifeaza toate dorintele din caietele de marketing? Tineri, informati, adaptati la nou, conectati la tehnologie.

Ironic, in incercarile lor extreme de a respinge publicitatea, devin cu atat mai interesanti pentru oamenii de media, scrie Digiday, care a vorbit cu o serie de reprezentanti ai unor companii care chiar asta incearca: sa ajunga la ei.

Companiile producatoare de jocuri video, mai ales, cauta metode noi de a ocoli ad block-ul, spune Sean Blanchfield, CEO PageFair, companie care vinde o astfel de tehnologie.

"Vrem sa gasim cai de a ajunge la consumatori in felul in care le convine si lor. Fac parte din audienta unor branduri care le sunt relevante", spune Laura Mete Frizzell, de la 360i.

Cei de la Complex, de exemplu, au folosit spatiul folosit de obicei de reclame pentru a trimite mesaje celor care folosesc ad block.

Un raport realizat de PageFair si Adobe in 2015 arata ca 16% din utilizatorii de net din SUA folosesc programe de blocare a reclamelor, cu 48% mai mult ca anul trecut. Studiul estimeaza ca se vor pierde, astfel, venituri din publicitate de 10,7 miliarde de dolari.

Potrivit aceluiasi raport, 67% din cei care blocheaza reclamele pe net spun ca sunt dispusi sa vada texte sau imagini de reclama.

Chris Altchek, (CEO and co-founder of Mic, un site a caruie audienta tinde sa foloseasca ad block), invita industria publicitatii inspre branded content.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related