Hannah Smith, speaker SEMdays: Tipul de continut care avea success acum cativa ani nu mai functioneaza astazi

Hannah Smith, speaker SEMdays: Tipul de continut care avea success acum cativa ani nu mai functioneaza astazi

Hannah lucra de 7 ani in offline marketing (pe atunci se numea, simplu, ,,marketing"), cand Zana cea Buna i-a spus ca Internetul este viitorul; nefiind persoana care sa ignore un asemenea sfat intelept, Hannah a facut schimbarea catre online.
In pozitia de Content Strategist pentru Distilled, a petrecut mult timp convingand companiile sa puna in miscare elemente ale online-ului. Lucruri care sa uimeasca cu adevarat oamenii (pentru cateva clipe pretioase), lucruri utile, cu care sa interactioneze si sa-si doreasca sa le impartaseasca. A vorbit la diferite conferinte, atat in UK cat si in alte tari, inclusiv la MozConSMXSearchLove,Brighton SEOThe Content Marketing Show & Think Visibility
Scrie si pentru  Moz, Distilled, State of Digital & SEO Chicks.

Hannah Smith va fi prezenta la Bucuresti, pe 24 si 25 septembrie, in cadrul SEMdays, cea mai mare conferinta de SEO si PPC din Europa de Est. Evenimentul este organizat de SEOmonitor si 2parale si aduce la Bucuresti 19 speakeri internationali, o parte dintre cele mai importante figuri ale segmentului de Search Engine Marketing, care au participat in ultimul an la conferinte precum MozCon, SMX, SES ori BrightsonSEO.

 

Despre experienta ca speaker la Mozcon

MozCon a avut loc la inceputul carierei mele de speaker. Era 2011 si vorbisem la cateva evenimente, pana in acel moment. Cu siguranta eram emotionata (si acest lucru s-a vazut), dar in acelasi timp eram foarte bucuroasa si entuziasmata sa particip. Plus ca, in sine, conferinta a fost absolut geniala. A fost minunat sa pot intalni atat de multi oameni cu care (pana atunci) vorbisem doar online. 

 

Inceputurile in SEO

Nu am facut o facultate. Acest lucru inseamna ca, pe langa faptul ca nu aveam o diploma, am avut o multime de joburi, multe din ele destul de rele. Am fost femeie de serviciu pentru un om care detinea un club de striptease, am lucrat intr-un laborator chimic, am fost asistent vanzari in cadrul unei firme ce furniza uniforme pentru o scoala pretentioasa si am lucrat ca chelnerita.

Am fost si manager al unui magazin de pariuri, o experienta frumoasa, mai putin faptul ca lucram in weekend. Aici a aparut un post vacant, in departamentul de marketing, si am acceptat jobul  mai ales pentru ca nu lucram sambata si duminca.

Am petrecut 7 ani lucrand in offline marketing (pe atunci se numea simplu marketing). Am trecut la online, pentru ca am vrut o noua incercare si pentru ca voiam sa ies din industia pariurilor. Cand am luat job-ul, nu aveam idee de ce inseamna SEO. Din fericire, in acest domeniu exista oameni incredibil de generosi si rabdatori, care m-au indrumat in directia buna.

 

Cel mai bun lucru la jobul actual - Content Strategist, Distilled

Faptul ca lucrez alaturi de oameni inteligenti, generosi si cu adevarat minunati.  
Am uitat sa mentionez ca facem recrutari?

 

Throwing shit against the wall and analyze what sticks / 2013

Despre importanta de a experimenta cu un continut, pentru a intelege cu adevarat publicul cu care lucrezi, ce ii place si ce ignora pur si simplu.

 

Despre valabilitatea strategie in 2015

Tocmai am revazut videoul respectiv si trebuie sa recunosc ca nici macar nu imi mai amintesc cand l-am inregistrat! Insa, din fericire, sunt de acord cu ce am spus atunci :).
Atunci cand vine vorba de a afla ce rezoneaza si ce nu in acest domeniu, nu exista inlocuitor pentru crearea si distribuirea de continut.   

 

Schimbare majora in content marketing

Se produce mai mult continut. Ceea ce inseamna ca a atrage atentia este mai greu de atins decat inainte.  In acelasi timp, atat editorii cat si publicul au devenit mai rafinati - tipul de continut care avea success acum cativa ani nu mai are efect astazi. 

 

3 bloguri despre content marketing

Industria in care lucram se comporta uneori ca o camera cu ecou. Ca atare, chiar daca citesc anumite bloguri din industrie, consider ca primesc mai multe informatii din afara domeniului. Sunt abonata la NextDraft - un rezumat zilnic at stirilor, imi place foarte mult BrainPickings  si petrec mult timp citind articole pe Medium.

 

Inspiratia

Dorothy Parker spunea candva:. „Writing is the art of applying the ass to the seat.”

Nu sunt un scriitor, dar cred ca trebuie sa fii la fel de disciplinat. Asa cum este de asteptat, sunt zile in care nu sunt deloc motivata, insa nu poti sa stai asteptand sa iti vina inspiratia. 
Trebuie sa treci peste si sa iti pui fundul pe scaun si sa mergi inainte. 
De cele mai multe ori, cel mai greu este sa iti dai seama de unde sa incepi - am scris un articol despre procesul il folosim aici.

 

Evenimente despre content marketing & SEO  

 Cred ca acum multe conferinte ating ambele cerinte.
As recomanda BrightonSEO, evenimentul lui Distilled - SearchLove  si Friends of Search.

 

Discursul “Jaws in space” de la SEMdays

“Jaws in Space” a fost ,,elevator pitch”-ul pentru filmul Alien. Prezentarea mea nu este doar despre cum sa vii cu idei, ci cum sa-i convingi pe clienti sa semneze pe baza lor. Nu am foarte mult timp pentru versiuni cosmetizate ale intamplarilor, asa ca publicul se poate astepta la o sinceritate ferma despre experientele mele de a crea continut.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related