Antonia si Lipton Ice Tea incheie campania „Mi-e vara” in ritmul notelor muzicale

Antonia si Lipton Ice Tea incheie campania „Mi-e vara” in ritmul notelor muzicale

Pe 1 septembrie, Lipton Ice Tea a incheiat campania „Mi-e vara” cu un concert LIVE sustinut de Antonia la Fratelli Social Club, in exclusivitate pentru fanii care au raspuns provocarilor Lipton de-a lungul verii. Seara a fost presarata cu surprize pentru cei prezenti, de la muzica live, la concursuri cu premii si cocktailuri pregatite cu maiestrie de Valentin Luca.

Pentru a fi invitati la eveniment, fanii au inscris in concurs, pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, fotografii cu gasca lor de prieteni, in care au redat spiritul campaniei #mievara. Cea mai buna fotografie a fost rasplatita cu un premiu-surpriza in timpul petrecerii.

Un alt moment special a fost oferit de Valentin Luca, fost concurent al emisiunii Romanii au Talent si campion mondial la bartending. El a realizat un cocktail-show acrobatic special pentru invitati si a preparat o serie de retete originale, folosind cele doua sortimente Lipton Ice Tea lansate in aceasta vara, in editie limitata: Lipton Ice Tea piersica si guava si Lipton Ice Tea cu mango, cocos si lime.

 „Campania „Mi-e vara” si-a propus sa transforme o vara obisnuita intr-o aventura plina de gust, in care fanii Lipton Ice Tea au fost in prim-planul tuturor activitatilor desfasurate. Prin aceasta petrecere, am vrut sa premiem fanii care ne-au fost aproape, sa sarbatorim impreuna o vara reusita si sa ne incarcam cu energie pana in vara ce urmeaza, in care vom reveni cu alte surprize si momente speciale”, spune Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton.

De-a lungul campaniei, fanii au fost invitati sa povesteasca, in mediul online, cele mai reusite experiente de vara folosind hashtagul #mievara. Lipton Ice Tea i-a rasplatit cu numeroase surprize si momente speciale, precum intalnirea cu Antonia, imaginea campaniei „Mi-e vara”, Iulian Moga si Gabriel Hennessey, la un atelier in care cei trei i-au invatat pe fani tips&tricks pentru realizarea unui videoclip, spot comercial si a unei sedinte foto.

Lipton este marca de ceai numarul 1 in lume, detinand pozitia de lider global pe piata ceaiurilor calde si Ice Tea. In spatele succesului mondial al marcii Lipton - datorat calitatilor sale si experientei expertilor Lipton in cultivarea ceaiului si amestecul frunzelor de ceai - se afla o istorie de peste 100 de ani.

Lipton este o marca Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan international sub umbrela Pepsi Lipton Ltd., un joint venture intre PepsiCo si Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt imbuteliate si distribuite in Romania de catre Quadrant Amroq Beverages SA, membra a PepsiCo Beverages, sub licenta Pepsi Lipton Ltd.

Prezent in peste 150 de tari din intreaga lume, brandul Lipton este liderul mondial al pietei ceaiului si detine unele dintre cele mai mari plantatii de ceaiuri (in Kenya, Tanzania si alte 30 de locatii). Pentru cele mai bune ceaiuri se culeg manual doar mugurii si primele doua frunze din varf. Frunzele de ceai  sunt alese cu grija de pe plantatiile de ceai si prelucrate (vestejite, taiate, fermentate si uscate), in asa fel incat sa se pastreze calitatea si prospetimea aromei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related