Procesul de rebranding a inclus schimbarea identitatii vizuale si a strategiei de pozitionare a serviciilor
4AcePR, agentie de comunicare integrata cu peste 13 ani de experienta, anunta finalizarea procesului de rebranding, noua identitate vizuala punand accent pe generarea unor contexte de comunicare inedite si livrarea unor solutii de comunicare si promovare “dincolo de limite”.
Rebrandingul realizat de agentia HIPPOS a avut la baza un audit intern si extern extins, iar pe baza insight-urilor primite de la echipa, clienti si parteneri a fost conturata noua identitate vizuala a 4AcePR, alaturi de noua directie de comunicare, sub sloganul “Communication Beyond Borders”.
Pozitionarea 4AcePR s-a construit pornind de la insight-urile des intalnite in auditul extern – apropierea fata de client si nevoia unei imbinari intre creativitate si solutii extrem de aplicate, care depasesc limitele PR-ului clasic, printr-o abordare orientata spre instrumente de marketing, dar mai ales spre consultanta de business. In acelasi timp, sloganul subliniaza si know-how-ul extins la care agentia are acces prin apartenenta la reteaua internationala de agentii independente, PR Network.
“Cu o noua identitate si o echipa de consultanti extinsa, ne propunem ca “dincolo de limite” sa defineasca felul in care comunicam si actionam. Urmatorii ani vor marca consolidarea capacitatii de comunicare in domenii variate si accesarea unor piete externe la nivel de potentare a informatiilor si instrumentelor relevante pentru clienti si industrie. Totodata, cei 13 ani de experienta au o contributie majora in crearea si implementarea unor noi proiecte de comunicare proprii – evenimente adresate comunitatilor active (studenti, antreprenori etc.) si campanii CSR.” declara Mihaela Mitu, Managing Director 4AcePR.
Viziunea “dincolo de limite” a agentiei este transcrisa in resursele ample de timp si financiare alocate fiecarui proiect in parte pentru cercetarea brandului si a comportamentului consumatorului, cu scopul de a oferi solutii de comunicare specifice. Serviciile integrate (PR, BTL, online&social media, branding, design&productie) sunt cele care genereaza rezultate specifice, masurabile, relevante si incadrate in timp, cu efecte directe nu numai asupra imaginii unei companii, ci si asupra dezvoltarii business-ului.
Noua pozitionare se reflecta nu numai in varietatea de solutii de comunicare si promovare, ci si in tipologiile de clienti (de la sustinerea si lansarea unor antreprenoriate, pana la proiecte implementate pentru companii multinationale), precum si in diversitatea domeniilor de comunicare.
De-a lungul celor 13 ani de activitate, 4AcePR a comunicat pentru peste 80 de clienti din domenii de activitate extrem de diversificate (farma&medical, electroIT&retail, constructii&imobiliare, educatie&cultura, lifestyle, FMCG, sport, auto&transporturi, HoReCa, sectorul public, entertainment, telecom, financiar, energie, branding personal etc.).
Noua identitate vizuala reprezinta prin simbolul grafic puternic imbinarea intre deschiderea fata de specificul fiecarui brand, abordarea curajoasa “dincolo de limite” in alegerea instrumentelor de promovare si pasiunea investita de echipa in implementarea fiecarui proiect. Noua arhitectura de brand este una vibranta prin alegerea cromatica si armonizarea culorilor calde cu cele reci, subliniind atat rationalul cat si emotionalul din activitatea de zi cu zi a agentiei.
Noua identitate a fost implementata si pe website-ul agentiei, www.4ace.ro, care reprezinta o imbinare intre portofoliul extins, proiectele actuale si viziunea asupra viitorului.
“In conturarea noii pozitionari pentru 4AcePR, am pornit de la unul dintre insight-urile des intalnite in auditul extern pe care l-am realizat – faptul ca agentia este aproape de client si merge pana in panzele albe pentru implinirea asteptarilor. In acelasi timp, headline-ul subliniaza capacitatea agentiei de a pune in practica toate competentele sale integrate de comunicare pentru atingerea obiectivelor clientilor, precum si know-how-ul extins la care are acces prin apartenenenta la reteaua internationala PR Network”, declara Emanuel Clonda, Managing Partner HIPPOS.
“Dincolo de atasamentul nostru fata de acest brand cu o istorie de peste 13 ani, ne-am dorit o abordare obiectiva, fiind ferm convinsi ca o privire de ansamblu, din exterior, ofera intotdeauna o perspectiva noua. Echipa HIPPOS a fost un partener care a inteles foarte bine nevoia noastra de aliniere a imaginii de brand la viziunea integrata asupra serviciilor de comunicare si a reusit sa transcrie valorile agentiei intr-o noua identitate vizuala, fresh si in acelasi timp consistenta’’, adauga Mihaela Mitu.