Ce sa faci cu sfaturile nedorite

Ce sa faci cu sfaturile nedorite

Scutece. Ca sa nu spui, din greseala, o vorba mai din popor. Cand ai un copil in carucior si trecatorii se opresc si te anunta, pe un ton ingrijorat, ca micutul ar avea nevoie de vreo trei caciuli in plus, ca sa nu se imbolnaveasca. Sirul sfaturilor de pe strada (dar nu numai) este lung si sinuos si te fac sa empatizezi cu Sisif.

In acest asentiment colectiv maternal, McCann New York si Tommee Tippee au lansat #ParentOn.

Tommee Tippee este un brand pentru copii care a crescut ca Fat-Frumos in America de Nord si acum s-au lansat global cu aceasta campanie. Ea se bazeaza pe rezultatele unui sondaj realizat cu ajutorul a 1000 de mame si comandat de Tommee Tippee. Concluziile sunt tulburatoare si nimeni nu se astepta la asta: parintii sunt epuizati de sfaturile nesolicitate.

Cu toate acestea, trebuie sa existe si ceva folositor in maldarul de sfaturi. Asa ca organizatia a reciclat cartile si articole din acest domeniu si a lansat o editie limitate de scutece, facute din sfaturi reale si nedorite.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related