Mai tineti minte cum era lumea in 2006? Cuvantul crowdsource tocmai era inventat, Pluto era dezbracata de drepturile ei de planeta, Google cumpara YouTube si mai era un an pana sa apara iPhone-ul si inca vreo 5 pana sa fie inventat Centrul Vechi. Terasa La Motoare era cam cel mai cool loc din Bucuresti si acolo incepeam ADfel, evenimentul de publicitate neconventionala.
Un deceniu mai tarziu, mai bogati in publicitate neconventionala si activari destepte, va invitam pe terasa Fabrica la cea de-a zecea editie ADfel, care se va desfasura intre 21 si 27 septembrie.
Teaser pentru 2015
Experientele de brand din cele 7 zile de eveniment sunt chiar acum in focurile facerii. Deocamdata, tot ce va putem spune e atat: Pate-ul Ardealul va da gust reclamelor romanesti la Grand Spoof by Ardealul. Joi, 24 septembrie, e ziua in care vom vedea creatiile castigatoare. Daca vrei sa-ti vezi ad-ul pe ditamai proiectorul in Fabrica, fa tu publicitatea asa cum ar trebui sa fie, adauga unei reclame un strop de haz si unul de Fainosag, ca doar avem destul cat sa condimentam toata publicitatea. Inscrierile s-au prelungit pana pe 7 septembrie.
Companiile si agentiile care vor sa creeze experiente pentru cel mai cool public din Bucuresti se pot alatura ADfel luand legatura cu Marin Preda (Business Developer IQads), la [email protected]. Poti face istorie, intrand in galeria celor 400 de idei ADfel de pana acum, fie creand idei originale care vor putea fi apoi implementate si in alte contexte, fie aducand si la ADfel idei neconventionale deja create. Vedeti cele mai bune idei de pana acum de la ADfel pe site-ul evenimentului si in selectia de mai jos.
In primele 3 zile ADfel, ne intalnim cu ONG-urile care salveaza lumea prin metode de promovare alternative. La Zilele Culturale ADfel, organizatiile non-guvernamentale, asociatiile si institutiile din zona culturala, educationala, ecologica si sociala ne vor arata cele mai nastrusnice idei pentru cele mai nobile cauze.
Implica-ti organizatia printr-un mail la adresa [email protected] (pentru Andrei Buhlea, Project Manager Zilele Culturale ADfel). Prezinta-ne o descriere a ONG-ului din care faci parte si a proiectelor desfasurate, precum si doua propuneri de activari in cadrul evenimentului. Daca sunteti selectati, puteti arata lumii cum planuiti sa faceti lumea mai buna intre 21 si 23 septembrie, pe terasa Fabrica. Vedeti ideile din 2014 (episodul 1, episodul 2, episodul 3) si din 2013.
Pe intreaga durata ADfel, strangem cele mai neconventionale campanii din toata lumea la ADfel Galleries. Asteptam cele mai bune case-uri de activari de la agentiile locale si de la festivalurile internationale - va puteti inscrie cu un e-mail adresa lui Andrei Buhlea (Project Manager ADfel Galleries) la [email protected]. Vedeti cum a fost editia 2014 si editia 2013.
Scurta istorie ADfel: 9 ani si peste 400 de intamplari neconventionale
Peste 400 de idei creative au iesit pana acum din brainstorming-uri si au ajuns cu bine la ADfel - 5 ani pe terasa La Motoare si urmatorii 4 in Fabrica. Hai sa le recapitulam intr-o istorie absolut subiectiva, cu o idee sau doua pe an. Pentru varianta Best of ADfel completa si obiectiva, hai pe ADfel.ro.
In 2014, am demonstrat ca TOMI X-tra iute parjoleste tot ce prinde printr-o experienta surpriza, cu sexy pompieritele si vanjosii pompieri care au stins papilele gustative ale amatorilor de ketchup X-tra iute. Sau poate le-au aprins imaginatia, cine stie?
Editia din 2013 a venit la pachet cu multe Courage a trois-uri. Acum 2 ani, la provocarea La Festa 3 in 1, mintile deschise au gasit, pe parcursul a trei zile de ADfel, pretextul perfect pentru momente memorabile impreuna: intr-o cabina, curajosii se puteau fotografia direct in pat impreuna cu oricine din terasa Fabrica.
In 2012, ABSOLUT demonstra la ADfel ca sub atingerea sa oricine devine genial. La ABSOLUT Composer, cei veniti la eveniment au descoperit ca pot sa creeze muzica spectaculoasa, controland impecabil si fara nicio pregatire prealabila orchestra celor 12 instrumentisti de pe scena Fabrica.
Si, pe repede-nainte, va reamintim telegrafic de: tatuajele cat ai zice Desperados, schimbarile rapide de look ale liftierei Tanti Lili a la Palette, tigarile de contrabanda cu aroma de sobolan, posterioarele imortalizate in ipsos la provocarea Sloggi sau urmele de sange de pe peretii manjiti creativ de Discovery. Stop. Nu-i asa ca sa v-am trezit amintiri neconventionale?
Despre ADfel
De zece ani, copilul neconventional al IQads intretine setea de publicitate altfel a publicului bucurestean. Singurul eveniment de branded entertainment din Romania, ADfel creeaza un playground in care brandurile si agentiile creative interactioneaza cu publicul. In 9 editii, peste 100 de branduri si organizatii au venit cu peste 400 de idei implementate pentru mai mult de 7.000 de participanti pe an.