Dupa un parcurs prin British Council, un atelier de comunicare si, apoi, la clientul Diverta, gandurile Elenei Paslaru gravitau tot mai puternic catre antreprenoriat. Cum se mai intampla. Avea in minte si un potential partener, o tipa pe care o cunoscuse in agentie si cu care se imprietenise, pe Olivia Dutu. Aceasta venea din presa print glossy, domeniu ce se confrunta pe atunci cu o avalansa de schimbari. Iar Olivia nu s-a obisnuit cu nisipurile miscatoare, nici cu firele de par alb rezultate in consecinta. In trecut, cochetase si ea cu ideea de antreprenoriat. Cunoscandu-se deja de vreo 4 ani, cele doua au pornit proiectul unei agentii, The Cover. In 2 ani au ajuns la o cifra de afaceri de 30.000 de euro (in 2014), iar printre clientii cu care lucreaza in prezent. se numara Diesel, elmiplant, Laboratorul de Arhitectura sau Parametrica [ digi fab school ]. Pornim in recunoastere?
Traiectoria celor 3 ani de The Cover. La microfon: Elena Paslaru si Olivia Dutu
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: