Cum convingi un om sa se barbiereassca dupa 14 ani

Cum convingi un om sa se barbiereassca dupa 14 ani

Facandu-l personajul principal al unei reclame-documentar. Avand un competitor atat de popular ca Gillette, BBR Saatchi & Saatchi Israel si compania Super-Pharm au hotarat sa mearga pe o abordare cu totul diferita in promovarea lamelor de barbierit M6.

Un short de 3 minute, “My new face”, care arata surpriza pe care o are o familie cand tatal se hotaraste sa se barbiereasca dupa 14 ani.

Ideea a venit in timpul brainstorming-ului, cand un om din agentie si-a amintit ca, in copilarie, abia isi recunoscuse tatal cand acesta s-a barbierit dupa mult timp.

"Formatul acesta presupune mai multe riscuri, asa ca i-am spus clientului ca s-ar putea sa nu obtinem nimic la finalul multor eforturi. De altfel, am filmat 3 documentare si doar unul dintre ele a iesit bine. A fost o decizie curajoasa si, pana acum, shortul are 430.000 de view-uri in mai putin de o saptamana", povestesc cei de la BBR Saatchi & Saatchi.

Creativii agentiei au fost uimiti, de asemenea, de atasamentul pe care il au oamenii fata de barbile lor: “le da sentimentul sigurantei. Este o exteriorizare a virilitatii. O sursa de autoritate”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related