[CSR in Romania] Andreea Leonte (McCann PR): Proiectele de CSR la noi incearca sa rezolve probleme concrete, pe termen scurt si mediu. Mai nasol este cum abordam sustenabilitatea: superficial

[CSR in Romania] Andreea Leonte (McCann PR): Proiectele de CSR la noi incearca sa rezolve probleme concrete, pe termen scurt si mediu. Mai nasol este cum abordam sustenabilitatea: superficial

In timp ce sondam perspectivele clientilor asupra proiectelor de CSR si comunicarea acestora, am vrut sa ne indreptam microfoanele virtuale spre oamenii din agentii care lucreaza pe astfel de campanii. Impreuna cu ei speram sa pictam un tablou cat mai spre 360 al modului in care sunt alese, gandite, implementate si comunicate proiectele de CSR in Romania. Sa existe oare si niste patternuri?

De la Andreea Leonte (Creative & Strategy Director, McCann PR) intelegem ca notiunea de cladire a unui business sustenabil este neglijata in Romania, iar responsabilitatea sociala corporativa se concretizeaza mai degraba in actiuni pe termen mediu si lung. Motivatia pentru CSR nu trebuie sa fie reputatia corporate, acesta trebuind "aliniat cu obiectivele de business in cel mai dezinteresat mod. Asa, maximizarea valorii financiare devine un rezultat, nu un scop in sine", spune Andreea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related