Dragilor, ca sa ne exprimam in ton cu lumea, Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl de la Chef Parade ne-a intors pe toate partile in prima zi. Am avut feluri principale, deserturi, cafele, emotii, accidente (microscopice) si pahare de vin, toate adunate la un loc. Dar inca nu ne-am saturat, nici vorba. Urmeaza o noua zi si, cu aceeasi pofta, asteptam cele 16 echipe de maine ca sa ne gadile toate simturile in valuri, iar si iar.
Una dintre acestea este si echipa Zucchini Houdini, care se lupta pentru bunul renume bucataresc al Nielsen Romania. Sa-i cunoastem un pic mai bine inainte sa-i degustam:
Saga formarii echipei
Ne-am miscat destul de repede, a circulat un mail cu cine vrea sa participe si am strans rapid cei 6 participanti. Unii mai experimentati, altii mai putin.
Monica este cea mai noua in echipa noastra de Client Service dar a venit cu o bogata experienta. De business, de viata si… norocul nostru, in bucatarie! Ne-am dat seama ca trebuie sa fie un Master Chef cand am auzit-o in timpul pranzurilor vorbind cu cuvinte necunoscute despre ingrediente, retete, locuri cool din piete. Si totul se gateste super simplu si rapid cand o auzi pe Monica povestind, mai - mai ca-ti vine sa te apuci si tu.
Mariana este regina deserturilor. Si a esteticii. Asa ca vom conta pe ea pentru impresia artistica pentru ca din mana ei ies doar lucruri frumoase – de la prezentari pentru clienti (Mariana e dintre cei mai experimentati membri ai echipei), pana la o tinuta super fashion (da, si la asta exceleaza).
Simona este sarea si piperul in echipa noastra; si ardeiul iute. Ochiul critic si parerea sincera de care avem nevoie daca inhalam prea mult abur de zucchini. Este cu noi de vreo doi ani si ne bucuram mult sa o avem in echipa. In viata de zi cu zi e o gurmanda si o pofticioasa, in ciuda siluetei perfecte. Ii place sa combine tot felul de ingrediente interesante si daca pleaca de la noi, cred ca se face pilot.
Dan tocmai s-a intors in Romania dupa ce timp de 2 ani a invatat multe lucruri interesante in diverse birouri Nielsen din Europa. Noi ii suntem recunoscatori ca s-a intors acasa si cum spune Dan, “tot acasa e mai bine”. Imi pare ca s-ar pricepe sa-ti gateasca o mamaliga cu sarmale de sa te lingi pe degete dar acum, la concurs, o sa vina cu experienta internationala – wow!
Mihai este cu avantul: “da, da, da, let’s do that”; cum ii sade bine unui Junior smart, la inceput de drum. Oricum, la aproape 2 metri inaltime, trebuie sa iei decizii rapide si indraznete, nu poti trece neobservat. In echipa noastra, Mihai se ocupa cu organizarea pentru ca si cu gatitul e la inceput de drum. Dar ii prevedem un viitor maret in toate.
Daniela (adica eu): mi-ar placea sa stiu sa gatesc dar nu stau niciodata acasa, sunt prea ocupata sa calatoresc in jurul lumii. Asadar, pentru concurs, voi oferi suportul de marketing echipei.
Numele echipei
A fost o inspiratie de moment; am vrut sa fie legat de ingredientul nostru special: zucchini. Si desi vom gati in vazul lumii, suntem convinsi ca preparatul nostru va fi magic pentru toti cei care il vor vedea si gusta.
Logo-ul echipei
O palarie de magician si cateva bucati de zucchini. Ne plac lucrurile simple, dar de impact. Asa e logo-ul, asa suntem noi.
De ce zucchini?
Pentru ca, desi poate parea banal, zucchini surprinde prin textura, look si aroma. Si avand in vedere specificul Nielsen, putem sa va oferim deja cateva date super interesante:
Un zucchini are doar 25 de calorii (in comparatie cu un cartof copt care are 130).
Nutrientii din zucchini pot ajuta la prevenirea cancerului si bolilor de inima
Un zucchini are mai mult potasiu decat o banana
Pentru restul listei, trebuie sa ne cunoasteti personal.
Experienta cu gatitul
De la 5% la 115%, depinde pe care dintre noi il intrebi. In echipa insa, nu vrem sa ne laudam, dar acceptam orice provocare.
O intamplare dezastruoasa in bucatarie
Un don’t absolut in bucatarie: nu lasati mancarea la incalzit nesupravegheata!!
Mihai a dat “ciorba in foc” la propriu, pana nu a mai ramas nici o ciorba. Si asta in casa unui prieten, pe care o primise in grija. Eu am dat foc la bucatarie, dar a fost vina ei.
Ce are publicitatea de invatat de la gatitul in echipa?
Principalul lucru pe care il are de invatat este lucrul in echipa.
Catre adversari si catre juriu deopotriva
Prepare to be amazed!
“Magic is the sole science not accepted by scientists, because they can't understand it” (Houdini)
Nerabdatori/ tematori
Abia asteptam festivitatea de premiere! Cat despre lucrul de care ne temem cel mai tare, nu prea e stilul nostru sa ne temem.
Bonus: o poza cu voi in bucatarie
De la stanga la dreapta: Mihai, Monica, Daniela, Simona, Dan, Mariana
Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs si vor degusta alta mancare de peste de la Ocean Fish, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle. Promotionalele creative sunt asigurate de Samdam.
Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.