Bataie pe mancare, dar nu la supermarket

Bataie pe mancare, dar nu la supermarket

Aveati impresia ca politica sau religia suscita cele mai aprinse discutii? Inseamna ca nu ati incercat sa vorbiti niciodata despre mancare pe Twitter.

Sa indrazniti, de exemplu, sa afirmati ca nu va plac gutuile. Sau ca ouale ochiuri trebuie intoarse. Oamenilor le place sa se defineasca prin ceea ce mananca. Si asa lumea se imparte in doua: secta mancatorilor de broccoli si restul omenirii.Vegetarieni versus carnivori. Si tot asa. Momentum folosit cu succes si de Marmite si agentia Liquorice, din Africa de Sud, care au lansat The battle of the spreads.

O infruntare ironica intre doua sosuri, Marmite si Bovril, detinute de aceeasi companie. Unul facut din plante, altul din… parti de vaca. Oamenii au intrat cu entuziasm in dezbatere, au luat partea competitorilor, au argumentat si si-au fotografiat feliile de paine.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune


Comentarii

Oana Stanciu
acum 9 ani
Sincer...am un borcan de Marmite... Si mibse pare groaznic :))) ce face notorietatea brandului dintr-un biet consumator


Branded


Related