Poate ca pe rafturile din universul lor, si sticlele de suc sufera din cauza prejudecatilor. Sau poate ca lumea lor este mai buna si acolo etichetele nu au decat valoarea abstracta a conventiei. Printre oameni, insa, diferentele de orice fel se transforma in etichete. Iar etichetele in prejudecati.
Dupa campania pentru Ad Council Love Has No Labels, sprijinita de mai multe branduri intre care si Coca-Cola, acesta din urma a continuat mesajul cu un proiect desfasurat in Orientul Mijlociu cu ocazia Ramadanului.
Un film realizat de Memac Ogilvy Dubai si FP7/DXB Dubai arata un grup de sase oameni care se intalnesc la cina, dar pe intuneric. Sunt filmati cu camere infrarosu in timp ce vorbesc despre vietile lor, fara sa stie cum arata cei de langa ei.
La final, se privesc cu surprindere. Se pare ca un barbat complet tatuat poate vorbi si glumi fara bariere cu unul imbracat in costum traditional arab sau cu o persoana in scaun cu rotile.
Pentru ca etichetele sunt doar pentru ambalaje. Si, pentru a mari efectul acestor vorbe, ei le-au inlaturat complet si de pe cutiile cu suc.