Sa gatesti cu insight-uri e lucru mare. Inseamna ca ai sanse sa-ti si iasa reteta aia de prajitura cu lamaie pentru ca ai stiut sa urmezi indicatiile de printre randuri. Avantajul asta il are echipa ISRA Cooking Insights, ale caror prime experiente cu gatitul au fost in compania mamelor si bunicilor atotstiutoare de tips & tricks. Pe care tare ne-am fi dorit sa le stranga intr-o cartulie; supliment la cartea de retete, manualul de trucuri obligatorii pentru o "mancare de succes".
Georgiana, Maria, Andreea si Cristina vin cu vitejie spre Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl gazduita de Chef Parade, promitandu-ne o prajitura cu lamaie presarata cu insight-uri care nu se vor vedea, dar se vor simti la gust. Mai multe despre ele:
Despre membrii echipei ISRA
Echipa ISRA Cooking Insights va fi formata din Georgiana Manea (Senior Client Service), Maria Parocescu (Client Service Specialist), Andreea Rosca (Quantitative Researcher) si Cristina Nitu (Quantitative Researcher).
Cate ceva despre noi: Cristina e pasionata de calatorii si de plimbarile nocturne; in general, iubeste toate activitatile care se pot desfasura in aer liber. Andreea face jogging si participa la cross-uri, iar cand se relaxeaza urmareste filme de actiune. Maria e o persoana foarte activa, niciodata nu-i ajung 24 de ore, face inot, citeste si invata limba germana. Georgiana este pasionata de public speaking si participa la cursuri de improvizatie, iar atunci cand are timp prefera excursiile la munte.
Rolurile in echipa
Pentru ca, in viata de zi cu zi, Georgiana se ocupa de transpunerea obiectivelor de business in raspunsuri de research, in echipa de bucatarit, ea va fi in charge cu setarea frame-ului preparatului, facand aluatul care este "baza" pe care va lua forma prajitura.
Maria se va ocupa de crema de branza si va coordona intreaga echipa, ceea ce e cat se poate de congruent cu ce face si la birou, unde coordoneaza proiecte de research.
Cristina va fi responsabila de flavour-ul special al prajiturii, dat de lemon curd; ea va cantari cu precizie ingredientele necesare si va mixa cu inspiratie aromele, asa cum in echipa ISRA raspunde cu acuratete si viziune ipotezelor de research.
Andreea va realiza topping-ul de frisca si sosul de zmeura pentru a finisa intr-un mod apetisant prajitura, ceea ce se potriveste cu felul atractiv in care prezinta datele in rapoartele de research.
Numele echipei
Insight-urile sunt cele mai dorite si valoroase idei rezultate din research si, prin urmare, era firesc, asa cum sunt centrul business-ului ISRA, sa fie si in "miezul" identitatii echipei de research-chefs ISRA inscrisa in concurs.
Povestea logo-ului
In stransa legatura cu denumirea echipei (ISRA Cooking Insights), logo-ul culinar vine sa completeze ideea ca insight-urile sunt "cireasa de pe tortul" oricarui proiect de cercetare.
In plus, logo-ul este "complimentat" si de un slogan culinar – "Research Delights" care doreste sa evidentieze partea recompensatoare a unui research bine facut.
Lamaia ca ingredient secret
Ingredientul secret pe care mizam este lamaia care simbolizeaza perspectiva fresh asupra lucrurilor pe care reuseste sa o aduca research-ul.
Experienta intr-ale gatitului
Povestind despre experientele noastre cu gatitul, am descoperit ca inceputurile au fost oarecum similare, undeva in jurul varstei de 10-12 ani, am invatat primele "tips & tricks" pe langa mamele si bunicile noastre.
Timpul a trecut si ne-am indepartat de formulele traditionale, fiecare dintre noi descoperindu-si pasiuni proprii in bucatarie.
Andreea iubeste sa gateasca paste, in special cu fructe de mare, insa felul de mancare preferat este muschiulet de porc impanat, la cuptor cu piure de broccoli.
Cristina s-a indreptat catre retele pe baza de peste si ii place in mod special sa gateasca somon, pe care il asorteaza cu medalion de legume si sos de mustar.
Maria este pasionata de dulciuri, atat la gatit, cat si la mancat. Detine numeroase retete de dulciuri speciale din Ardeal, dar cel mai mult ii plac cele care se pot prepara fara coacere.
Georgiana a experimentat o perioada bucataria traditionala, insa in ultimul timp a facut un shift la 180 grade, indreptandu-se catre retetele vegane.
O intamplare dezastruoasa in bucatarie
Cea mai amuzanta intamplare a fost cand una dintre noi (nu spunem cine!) a pus sare in loc de zahar pudra in turta dulce!
Prin urmare, recomandam vigilenta maxima in deosebirea celor doua ingrediente de baza prin orice mijloc la indemana, cel mai sigur fiind gustatul.
Ganduri pre-competitie
Avand in vedere ca filosofia ISRA pune accent pe lucrul in echipa, in acest fel reusind sa ajungem la cele mai bune rezultate intr-un mod cat mai eficient, avem convingerea ca si gatitul in echipa potenteaza calitatea preparatului si-l face irezistibil.
Competitia aceasta este un prilej sa ne impulsionam pe noi si sa reusim sa ajungem la un rezultat de care sa fim multumite cu adevarat. Evident, ne intereseaza mult feedback-ul juriului si asteptam cu deschidere sfaturile lor.
Un moment asteptat si unul de care se tem
Pentru ca pregatim o prajitura delicioasa si pentru ca, in general, dulciurile sunt irezistibile, chiar si noi asteptam cu maxima nerabdare sa degustam ceea ce vom pregati.
Si, avand in vedere, ca mai rau decat sa pui sare in loc de zahar nu poate fi, iar noi deja am mentionat acest neajuns la capitolul "Don'ts", am spune ca ne-am depasit propriile temeri :)
Bonus: o poza cu echipa
Uite un colaj cu ¾ din echipa in bucatarie si a patra parte pregatindu-se :)
Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs si vor degusta alta mancare de peste de la Ocean Fish, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle. Promotionalele creative sunt asigurate de Samdam.
Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.