Nu stim daca s-a facut vreun studiu pe tema asta, dar simtim cum mizantropia infloreste vara. Si nu te enerveaza doar pozele cu fericirea nesfarsita in fata marii care te bombardeaza oriunde ti-ai arunca ochii pe internet, dar si publicitarii care s-au adunat in aceasta perioada pe plaja de la Cannes. Humble bragging ridicat la apoplexie, autofelicitari galactice, maxime filosofice care il incurca si pe magarul lui Buridan.
Ce e de facut? Un blog de Tumblr care sa ne mai racoreasca, de exemplu. Cum e colectia aceasta de tweet-uri pe Cannes You Please Shut Up?
Publicitarii de la festival sunt vanati pe Twitter, iar postarile lor filosofic-serioase, comentate cu un umor ce tinde inspre nuanta rauvointei.
Cum se recunoaste un copywriter care tocmai a avut o depresie?
Cine poate dezlega o astfel de ghicitoare?
Sau pe acestea?
E greu la Cannes. Prea multe iahturi si sufleuri de scoici.