Cannes Lions 2015: Grand Prix-urile categoriilor Design, Product Design, Radio si Cyber

Cannes Lions 2015: Grand Prix-urile categoriilor Design, Product Design, Radio si Cyber

Design, Product Design, Radio si Cyber au fost categoriile aflate in spotlight-ul Cannes Lions din aceasta seara, ajuns la cea de-a 62-a editie in 2015. Grand Prix-urile acordate au mers in UK, Emiratele Arabe Unite, Germania si Statele Unite ale Americii.
 

Grey London - "Lifepaint" pentru Volvo UK

 

Geometry Global Dubai - "The Lucky Iron Fish Project" pentru The Lucky Iron Fish 

 

Grey Germany - "The Berlin Wall of Sound" pentru Soundcloud

 

Droga5 -"Gisele Bundchen - I Will What I Want" pentru Under Armour


Pe lista scurta a categoriei Design (Printed Books) s-a aflat si un proiect romanesc. E vorba de colectia de jocuri ale copilariei "In fata blocului", inscrisa de Vlad Tomei (Propaganda) si Mihai Gheorghe (McCann).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related