CRISISPEDIA aduce in Romania, pentru prima data, doi comunicatori de talie internationala, specializati in situatii de criza. Neil Chapman (UK) si Dimitri Schildmeijer (Olanda) vin la Bucuresti pe 29 si 30 septembrie, la World Trade Center, ca speakeri in cadrul evenimentului dedicat comunicarii de criza.
Explozia Deepwater Horizon din Golful Mexic, reactiile autoritatilor americane dupa uraganul Katrina, gestionarea comunicarii dupa atacurile din 11 septembrie sunt doar cateva exemple de cazuri in care cei doi experti au fost implicati de-a lungul timpului.
In cadrul conferintei din 29 septembrie, vor fi analizate studii de caz din intreaga lume, punand accent pe strategiile de comunicare folosite si pe rezultatele obtinute. Prezentarea celor doi invitati va dezvalui mecanisme de analiza si de raspuns ale companiilor, in diferite situatii de criza din mediul de afaceri.
In cea de-a doua zi a evenimentului vor avea loc doua workshop-uri aplicate, in care se vor dezbate rolul managementului in cadrul celulei de criza, aspecte de media training si reguli de urmat in conceperea unei strategii de comunicare eficiente.
Evenimentul se adreseaza profesionistilor care ocupa pozitii de middle & top management, precum si specialistilor in PR din toate domeniile.
Cu peste 25 de ani dedicati gestionarii situatiilor de criza care au captat titlurile marilor cotidiane, Neil Chapman a lucrat indeaproape cu managementul de top al unora dintre cele mai mari companii din SUA. Printre pozitiile ocupate de-a lungul carierei sale s-a aflat cea de Public Affairs Director, iar mai apoi cea de Head of Refining & Marketing Communication pentru British Petroleum in Statele Unite.
Neil Chapman a fost implicat, la cel mai inalt nivel, in gestionarea unor crize din diverse parti ale lumii, care au ajuns subiect de manual in universitati – amenintari teroriste cu bomba in Columbia, explozii la rafinarii, deversari de petrol, accidente de elicopter, scandaluri din lumea tradingului si diverse procese celebre.
Cel de-al doilea invitat al conferintei, Dimitri Schildmeijer, este originar din Olanda si ofera consultanta in managementul comunicarii pentru mari companii internationale, de la relatii cu presa si social media pana la managementul reputatiei. A derulat programe de training pentru cele mai mari companii din domeniul energetic, in tari precum: Abu Dhabi, Angola, Australia, China, Egypt, Germania, India, Nigeria, Polonia, Olanda, Marea Britanie si SUA.
Timp de 8 ani, a lucrat pentru ExxonMobil Petroleum & Chemical Europe si a gestionat celula de criza regionala si strategia de comunicare de criza pentru Benelux.
Pe parcursul carierei sale, Dimitri Schildmeijer a fost implicat in rezolvarea unor crize de imagine majore: incidente operationale, restructurari, vanzari active, cesionari, investigatii anti-trust ale UE, campanii negative derulate de ONG-uri, intoxicatii alimentare si pandemii severe.
Evenimentul este organizat de agentia de relatii publice Noizz Advisors cu sprijinul Camerei de Comert Romano-Britanica si a hotelului Pullman.
Accesul la conferinta CRISISPEDIA se va face in baza unei invitatii care poate fi achizitionata online de pe site.
Pana la data de 15 iulie puteti beneficia de oferta speciala Early Bird: 130 Euro pentru prima zi de conferinta sau 310 Euro pentru conferinta si un seminar la alegere.
Partenerii evenimentului sunt Romania TV, Magic FM, IQads, SMARK, The Diplomat, ziare.com, business24.ro, femei-in-afaceri.ro si cariereonline.ro.