Effie Romania lanseaza, pentru al doilea an la rand, Effie Effectiveness Index Romania, clasament ce reuneste informatiile despre castigatorii si finalistii romani intr-un Index local.
Sistemul de punctare folosit pentru alcatuirea clasamentului este acelasi la nivel global si toate detaliile despre acesta sunt publice la adresa http://effieindex.com.
Effie Effectiveness Index se alcatuieste la nivel global si identifica si clasifica cei mai eficienti clienti, agentii si branduri din industria de marketing si comunicare, reunind informatiile despre castigatorii si finalistii din competitiile Effie din 40 de piete. Effie Index a fost lansat in 2011, pentru a prezenta cei mai eficienti clienti, agentii si branduri la nivel global, regional, in anumite tari, sau distinct, pe categorii de produse.
Rezultatele Effie Effectiveness Index Romania 2015
In clasamentul Effie Effectiveness Index Romania 2015, cei mai eficienti clienti sunt Valvis Holding cu un Grand Effie, un Gold Effie la categoria Non-alcoholic beverages si un Bronze Effie la categoria Brand Experience. Urmeaza la egalitate Telekom si URSUS Breweries cu doua premii Silver Effie si, respectiv, un Bronze Effie, un Silver Effie si o nominalizare.
Nr |
Client |
Punctaj |
1 |
Valvis Holding |
24 |
2 |
Telekom |
12 |
3 |
URSUS Breweries |
12 |
4 |
Allegro Online Services |
10 |
5 |
Vodafone Romania |
10 |
6 |
Kandia Dulce |
8 |
7 |
Orange Romania |
8 |
8 |
Visa Europe |
8 |
Clasamentul brandurilor este condus de Aqua Carpatica, castigatorul Grand Effie pentru campania “Purity Test” si a unui Gold Effie cu aceeasi campanie. Urmatorii clasati sunt Telekom, Ciucas, Vodafone, Orange, ROM, Visa, BILLA.
Nr |
Brand |
Punctaj |
1 |
Aqua Carpatica |
24 |
2 |
Telekom |
12 |
3 |
Ciucas |
10 |
4 |
Vodafone |
10 |
5 |
Orange |
8 |
6 |
ROM |
8 |
7 |
Visa |
8 |
8 |
BILLA |
6 |
Top 3 agentii sunt McCann Worldgroup Bucharest cu un Gold Effie, doua premii Silver si doua premii Bronze, GMP Advertising cu trei premii Silver si un Bronze si Cohn and Jansen JWT cu Grand Effie, un Gold Effie, un Silver si un Bronze. Acestea sunt urmate de Publicis Romania, Leo Burnett Group, Geometry Global Romania, Graffiti BBDO, The Geeks.
Nr |
Agentie |
Punctaj |
1 |
McCann Worldgroup Bucharest |
34 |
2 |
GMP Advertising |
24 |
3 |
Cohn and Jansen JWT |
22 |
4 |
Publicis Romania |
18 |
5 |
Leo Burnett Group |
16 |
6 |
Geometry Global Romania |
10 |
7 |
Graffiti BBDO |
10 |
8 |
The Geeks |
10 |
Castigatorii celei de-a 12-a editii a Romanian EFFIE Awards au fost premiati in cadrul Galei Effie Romania 2015, care a avut loc pe 2 iunie, la Ateneul Roman.
In cadrul festivitatii de premiere au fost acordate 26 de trofee, dintre care un Grand EFFIE, patru trofee de aur, noua de argint si 12 de bronz si au fost premiate in total 12 agentii si companii: 23 Communication Ideas, Cohn and Jansen JWT, DDB Romania, Digital Star, Geometry Global Romania, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Leo Burnett Group, McCann Worldgroup Bucharest, Publicis Romania, Orange Romania si The Geeks.