ChargeAds lanseaza Song, prima retea de publicitate Nativa din Romania

ChargeAds lanseaza Song, prima retea de publicitate Nativa din Romania

ChargeAds anunta lansarea Song, prima retea de publicitate Nativa din Romania.

Cu participarea principalelor trusturi de media, printre care Adevarul Holding, Convergent Media (GSP), Digital Antena Group, Internetcorp si Yahoo, Song introduce prima solutie scalabila pentru campanii Native din Romania, pe suport Programmatic. Peste 1 miliard de impresii native, optimizate prin tehnologia Chargeads, devin astfel disponibile clientilor locali de publicitate.

Publicitatea Nativa, integrata in continutul editorial, este una dintre cele mai non-intruzive forme de publicitate, adoptata de peste 3 ani in fluxurile de stiri de companii precum Facebook, Linkedin, Yahoo sau Forbes.

Prin integrarea vizuala adaptata fiecarui suport de continut si pe orice tip de dispozitiv, formatele native ating o performanta de pana la 10 ori mai buna decat a bannerelor traditionale, considerate frecvent inadecvate de catre cititori. Noile formate incurajeaza totodata clientii de publicitate sa creeze continut relevant pentru utilizatori, ca extensie a campaniilor unidirectionale desfasurate pe mediile traditionale.

"Tratate in mod obisnuit ca proiecte speciale si fara un suport real de raportare sau segmentare a audientei, proiectele editoriale nu s-au putut impune ca solutii scalabile pentru clientii de publicitate. Song introduce un nou concept: "Build once, run on all placements!". Cu alte cuvinte, advertiserii sau agentiile vor completa un singur formular, iar tehnologia va asigura distributia, adaptarea vizuala automata, optimizarea si filtrarea audientei pe mii de spatii native puse la dispozitie de cei mai importanti publisheri." declara Mihai Fanache (CEO ChargeAds).

Tehnologia ChargeAds permite integrarea facila in cadrul campaniilor traditionale de Display sau Video, folosind segmente comune de date si un sistem consolidat de raportare.

Campaniile pot fi astfel livrate secvential aceluiasi utilizator, incepand cu spatiile native si continuand pe inventar tranzactionabil in timp real (RTB) pe site-uri locale sau internationale (youtube, nytimes.com etc). Song permite redactiilor sa valideze in mod individual campaniile Native rulate, asigurand astfel integritatea continutului editorial publicat.

"Platforma a fost primita cu incredere de furnizorii locali, ca o solutie scalabila de monetizare a inventarului mobil - ce depaseste frecvent 60% din totalul disponibil. Introducerea de astfel de noi produse sustine cresterea nivelului local de competitivitate - in raport cu oferta jucatorilor globali." a declarat Diana Olar (Director Comercial ChargeAds).

Advertiserii si agentiile pot accesa de astazi prin solutia DSP dezvoltata de ChargeAds peste 1 Miliard de impresii lunar in format nativ, pe site-uri ca 9am.ro, a1.ro, adevarul.ro, click.ro, dilemaveche.ro, euforia.tv, gsp.ro, historia.ro, kudika.ro, okmagazine.ro sau Yahoo Romania.

Reteaua Song este deschisa tuturor producatorilor de continut digital de calitate, cu adresare nationala sau locala.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related