Alex Strimbeanu (JANDL Bratislava): Daca iti asterni rogojina cu impresia ca e matase, o sa ai de-a face cu lighioane care mai de care; degeaba injuri saracul impletitor, stiai ca e rachita, nu borangic #pitch2015

Alex Strimbeanu (JANDL Bratislava): Daca iti asterni rogojina cu impresia ca e matase, o sa ai de-a face cu lighioane care mai de care; degeaba injuri saracul impletitor, stiai ca e rachita, nu borangic #pitch2015

Buletin meteo, editie speciala. Dupa #pitch2015, a plouat cu meme-uri si, ocazional, a fulgerat cu indignari. Presiunea atmosferica a tot crescut in asteptarea unei reactii din "ochiul furtunii". Asteptare tooot mai prelungita, asa ca nici presiunea nu mai e ce-a fost. Cum ne regasim tot in expectativa, trecem la starea vremii pe glob. Pe alte meleaguri cum ar bate vantul intr-o situatie de #pitch2015?

Alex Strimbeanu (Creative Director, JANDL Bratislava) spune ca un ghid de best practices isi face mai bine treaba decat un compendiu de legi in a "regla" relatiile dintre clienti si agentii. Ca daca intervin legile, o sa devina foarte cool sa le incalci. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related