DC Communication de la prora la pupa, cu o oprire la hublou

DC Communication de la prora la pupa, cu o oprire la hublou

Doar se cade ca, in The Ark aflandu-te, sa ai la indemana o portie de hublouri - pentru un plus de atmosfera navala. Dar ar fi pacat sa te opresti acolo, cand la DC Communication sunt mult mai multe de vazut si auzit.

La inceput e Luci, care o sa te ajute cu totul si cu orice. Dupa aia e masa bogatilor pe langa care poti sa te invarti toata ziua buna ziua - doar doar o pica ceva. Urmeaza departamentul de cocktail-uri infiintat mai pe sest de Teodor Frolu (Managing Partner). Continuam cu biroul Crengutei unde se rezolva crize de clienti si crize personale. Mai e si departamentul Institutional unde se invart proiecte precum Festivalul Filmului European sau Rowmania Fest. Iar pe deasupra tuturor sta sufletul biroului, plutind nevazut intr-o canotca.

Toate panzele sus si hai sa verifici cele afirmate:

 

Stii ca ai ajuns la noi si nu mai trebuie sa cauti cand vezi cladirea asta. 

 

Antrepositele comunei Bucuresci… Asa arata cladirea cunoscuta ca Bursa de marfuri, o cladire monument realizata de arhitectul italian Giulio Magni cu asistenta inginerului Anghel Saligny.

Din 2006, prin proiectul The ARK, cladirea ajunsa in stare de colaps, a fost recuperata si regandita.

The ARK este creatia DC Communication, principalul finantator si vizionar al proiectului la care a contribuit ca partener, Headvertising.


S-a transformat din 2009 intr-o bursa a oamenilor creativi. Un loc cu istorie aparte si cu un mai mult ca prezent in care lucrurile bune se deruleaza cu repeziciune si se nasc fapte mari.


De exemplu, daca intamplator ati fi venit in vizita saptamana trecuta "in cel de-al 26 loc pentru care sa nu vizitezi Romania" - The Ark - ati fi fost extaziati sa fiti martori la o colectie aparte: Design de obiect Ivan Patzaichin.

Mai apoi, stii ca esti la DC Communication cand te simti pur si simplu "impotmolit" in frumos. E de ajuns doar sa privesti pe fereastra catre Piata de flori.

 

La intrare

Daca nu te poti abtine, se poate intampla ca mai intai sa privesti la DC Communication printr-un hublou.

In aceasta viziune micro, o poti zari pe energica Lucica, simultan la telefon, e-mail, sau notand ceva. La acest personaj multifunctional vom reveni cat de curand.

In raza vizuala permisa de hublou se configureaza departamentul de grafica. Detalii mai jos, in text.


Pentru viziunea macro, puteti intra direct pe usa. Revenim la Luci, care tocmai ce a terminat conversatia cu un furnizor. Luci, de fiecare data, la plecare ne spune sa o sunam daca e ceva. Odata, o sa o sunam cu totii, pe rand. Asa ne-am propus fara ca ea sa banuie.

Mai mult, am dori sa implicam si clientii si astfel sa demaram o mini campanie: "Sunati-o pe Luci".

Apropo, chiar daca nu v-a spus si voua inca sa o sunati, iata numarul ei: 0734XXZXZX. Cu siguranta va va ajuta pentru orice aveti nevoie. Cum face mereu pentru fiecare din noi.

 

In ordinea aparitiei, o sa descoperi departamentele:

De la departamentul de flori nu putem decat sa trecem la Departamentul de grafica aflat sub mana delicata a Ruxandrei Calaras - Art Director sustinuta indeaproape de catre Victor si Doru. 


Cum te uiti pe geam de la Luci, mai descoperim in geografia DC Communication, o enclava: Interactive Look. Ei sunt colegii specializati in identity, mobile apps si design events.

In fotografie ii puteti detecta pe Leo - graphic designer si fondator impreuna cu Cosmin al magazinului de design pentru copii designforkidz.com, pe Marlo – ii tine locul lui Cosmin Frolu, creator interactivelook.ro absent de la birou, in drum spre un eveniment la Brasov si Dan, stapanul aplicatiilor.

Mai lipsesc Liviu & Sorin, si ei in deplasare, surprinsi mai demult la volanul masinii de mai jos.


In ordinea aparitiei stationam la ceea ce este cunoscut in DC ca masa bogatilor. Aici isi au locul 4 oameni bogati, chiar foarte bogati. Dar despre ei nu putem oferi din pacate prea multe detalii.

Din surse, am aflat totusi ca existe numeroase zile cand pe aceasta masa se aduna intr-un veritabil corn al abundentei care mai de care prajituri, torturi fine, croissante in unt, gata scoase din cuptor...

Se pare ca ar fi vorba de un nou centru energetic manevrat dupa pofta inimii de cei 4 bogati.


Mai departe patrundem intr-un fel de cub special datorita distinsei componente: Felicia, Cecilia, Luiza si Adriana. Daca mai sus vorbeam despre un potential centru energetic, aici avem de a face cu un cluster.

Mai exact, e vorba de o vibratie care insoteste vibratia fundamentala de acelasi tip si care se produce cu o frecventa egala cu un multiplu intreg al frecventei vibratiei fundamentale.


Usa in usa cu acest cub ce actioneaza dupa principiile armoniei, se afla biroul lui Teodor Frolu, Managing Partner DC Communication.

Deschidem usor usa, sa nu fie cumva in intalnire. Nu e. Atunci sigur e plecat cu domnul Ivan Patzaichin sa dea forma unui nou proiect. Ah, nu! E in bucatarie, pregateste cocktails pentru echipa.


Perete in perete e biroul Crengutei Rosu, Co-managing Partner DC. Usa mereu deschisa si noi, navala - ori sa dezbatem teme ori sa analizam ori sa ne luam doza de inspiratie.


Dar acum a intrat in cubul armonicelor si mai apoi se stie ca va lua loc la masa bogatilor. Va vorbi cu Felicia despre Raiffeisen si Western Union, va conversa cu Cecilia despre Dell si Agricover, cu Luiza despre Certinvest si EY si cu Adriana despre Douglas si Verida.

Odata ajunsa la masa bogatilor, s-a intamplat un fapt putin ciudat. A incercat asta:


Masa bogatilor are in spate departamentul financiar. Sau departamentul financiar are in fata masa bogatilor. Depinde cum intri.

La conta, pe scurt, nu stationam ca e final de luna si cam agitatie. Doar remarcam pilonii de baza Adina si Marius si in postura de colaboratori veseli pe: Simona, Dan si reteta lor de buna dispozitie.


Atentie la cap, acum! Intram in cel mai greu centru de interes DC. Sectia Institutional.

Daca nu prea ii vedeti prin poze, ori sunt acoperiti de hartii ori au chemat soferii sa ii ajute sa transporte documentatie valoroasa pentru licitatii, ori sunt plecati la Festivalul Filmului European pe care il organizeaza, ori pentru Rowmania… Alina, Adriana, Raluca, Cristina si Cristi sunt detinatorii unei mari concentratii de idei si proiecte vizionare.

Un conglomerat de forte ce pun in miscare mecanisme si multi alti oameni. Acum pregatesc Rowmania Fest 2015.

 

Sedintele si intalnirile cu clientii

Pentru nou veniti, prima intalnire incepe cu un tur al cladirii. Continua in media room sau la Teodor in birou sau la Crenguta sau pe terasa.

 

Locul in care fumam si venim cu maxime despre viata e aici.

Nu au putut fi oferite maxime despre viata la locul de fumat. Am trecut direct la partea practica, aplicata. Puteti exersa si dumneavoastra pentru Supremul Absolut sau pentru confortul dvs. psihic: Gardianul Celest izbeste pamantul, predate cu gratie de maestrul Felicia.

 

Cand nu ne luam mancare de-acasa, nu suntem fideli nimanui. Se declanseaza un sistem complex de alerta care sondeaza in special rapiditatea cu care se poate livra mancarea la sediu.

Putem fi potoliti relativ usor, dar pentru scurt timp, de catre Picasso. Nu, nu artistul. Minimagazinul lui Versace din Piata de flori, Picasso Flower Boutique. Dovada aici:

 

Cand managerul e in vacanta, ne place sa. Pentru ca ne descurcam, suntem responsabili si implicati, ne ajutam intre noi si totul functioneaza la cote standard.

 

La cel mai recent party, DC a sarbatorit 20 de ani.


"Bucuresti, 21 februarie 2015

……………………………………………………………………………...

Tot cu aceasta ocazie, o delegatie compusa din inalti oficiali precum domnul Serban Alexandrescu, domnul Mircea Staiculescu si domnul Mihai Cocea, reprezentanti de seama ai companiei ce ofera servicii de creatie publicitara Headvertising, a efectuat o vizita la sediul DC Communication.

Pe parcursul vizitei, reprezentantii Headvertising au fost primiti cu cordialitate de echipa DC. In final, domnul Serban Alexandrescu a inmanat domnului Teodor Frolu si doamnei Crenguta Rosu un cadou care sa sublinieze importanta acestui eveniment" (extras din comunicatul de presa oficial).

 

Sufletul biroului e...

Pentru ca aceasta afirmatie ne-a pus in dificultate, compania DC Comm a demarat un studiu amplu de sondare a sufletului biroului. A fost chiar si invocat intr-o noapte. S-a aratat, insa nu stim exact cine este, dar pare ca salasluieste intr-o canotca.

Luand totusi intrebarea in extenso, pentru sufletele biroului consultati acest link . Si, ca o mentiune aparte, noi avem si un suflet de aur al biroului, Ivan Patzaichin.

 

Cel mai galagios element uman al biroului

Cel mai galagios. Acest titlu se acorda unui fost membru al echipei. Concureaza cu sanse de succes pentru pozitie toata echipa, dar pe rand sau cate 2-3.

 

Cel mai cuminte element uman al biroului

Pentru cel mai cuminte e disputa mare. Aici insa s-au facut auzite mai multe voci galagioase care o nominalizau pe Cecilia pentru titlu (stanga), la numar egal de puncte de cumintenie cu Claudia (dreapta).


Cum Claudia stand la masa bogatilor nu poate prin natura sa, sa fie prea cuminte, premiul merge la Cecilia.

 

Cand te simti nasol ai o sansa sa-ti revii daca vorbesti cu:

Dar Claudia s-a calificat cu brio si cu certificat chiar pentru cand te simti nasol, ai o sansa sa iti revii. Procesul nu e simplu. Presupune anamneza si psihanaliza.

Pentru programul scurt, incercati pe rand si in functie de caz la: Crenguta Rosu pentru crize clienti, criza personala; vindeca cu succes si rataciri temporare. La Teodor Frolu – atunci cand aveti nevoie de curaj si ghidaj pentru o noua viziune.

La Felicia pentru "negocieri" magice si texturi de viata in viziuni aparte, sau secventa celor 76 de Miscari – Marele Taiji (Lao Jia Yi Lu), la Luiza pentru energy boost, la Monica – pentru calm si acuratetea gandurilor, Adriane mici si mari, la Cecilia, la Victor, la Cristi, la Cristina, la Vadim, la Alina, la Ruxandra, la mama Gena, la nenea Ionel, la Viorel.

 

Cel mai liniste s-a facut in birou acum cateva zile, cand am asteptat sa intre pe una din scenele din Milano si sa isi inceapa concertul la pian, Kira Frolu, posibil o viitoare colega si deja o mare pianista.

Live, prin intermediul YouTube, pret de 30 de minute, echipa DC a fost transpusa intr-o stare de liniste interioara, armonie deplina, iar mama Gena a si lacrimat de fericire. Sublim.

 

Cel mai nou coleg al nostru e

Ioana aka Mircea. Functie: Junior Communication. Pentru descriere, permiteti-ne sa citam din colegul Victor: "Mircea e aeriana, daydreamer, intarzie tot timpul, empatica si simpatica, expert in social media".


Cu acest prilej, vrem sa dedicam cateva randuri unor colegi detasati, trimisii nostri cu o misiune speciala si un indemn pentru voi, cititori: Ocupati Spatiul Public European!

In afara de Ioana, avem Monica, Vadim, Ionut, Roxana, Vlad care desfasoara in continuu proiecte si programe ample si grele pentru Reprezentanta Comisiei Europene in Romania.

 

Glumele, obsesiile si vorbele de duh au decis sa nu paraseasca incinta. Insa, o ciudatenie s-a strecurat:

 

 

Daca am vrea sa schimbam ceva la biroul nostru

In urma sondajului fulger, a rezultat ca nimeni nu ar vrea sa schimbe nimic la biroul nostru. Suntem confortabili si fericiti in acest mic labirint al nostru, in miscarile noastre browniene, in lumea noastra fantastica si captivanta, cu tumultul de idei si proiecte.

Totusi cineva a exprimat ideea ca ar dori sa existe o banda rulanta care sa porneasca de la masa bogatilor pana la cofetarie astfel incat sa fie aprovizionare continua cu prajituri.

Si mama Gena a zis ca vrea sa fie ordine.
Si Ruxandra – liniste.
Si sa se implineasca visul Crengutei. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related