[#pitch2015] Radu Florescu: Initiativa de astazi ne-a creat momentumul introducerii ghidului de pitch in industrie

[#pitch2015] Radu Florescu: Initiativa de astazi ne-a creat momentumul introducerii ghidului de pitch in industrie

Pitch-ul Carrefour de azi-dimineata capata o aura tot mai mare. Reactiile in online curg si momentul istoric este consemnat prin meme-uri sau reflectii serioase privitoare la traiectoria proiectelor din comunicare. Ca sa tratam subiectul cu o anvergura demna de dimensiunea pitch-ului si, mai in serios, pentru a-l aborda din toate unghiurile, ne-am indreptat si in directia UAPR-ului pentru o pozitie oficiala:

Ne-a raspuns Radu Florescu (Presedinte UAPR si CEO Centrade):

 

Initiativa "pitch-ului deschis"

Privind din mai multe unghiuri, comunicarea eficienta si eficace incepe cu respectul reciproc. Ideea este sa scoti tot ce este mai bun din fiecare, sa cresti piata, iar ceea ce s-a intamplat astazi nu este cel mai concludent exemplu in acest sens.

 

Punctul de vedere al UAPR

Exista deja acel ghid de pitch pe care noi l-am elaborat, iar initiativa de astazi ne-a creat momentumul introducerii acestuia in industrie.

In urmatoarele saptamani vom lansa ghidul de pitch care sa reglementeze transparenta procedurilor de pitch, respectarea regulilor concurentiale si ale eticii profesionale, dar si a timpului si valorii adaugate ale agentiilor. Intr-un final, fiecare client isi doreste o rezolvare, o imbunatatire, o potentare a activitatii pe piata pe care activeaza, la cel mai inalt nivel.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related