Rogalski Damaschin Public Relations a preluat incepand din luna aprilie administrarea platformelor de social media ale Piraeus Bank, companie prezenta de 15 ani pe piata bancara din Romania.
Agentia va asigura continuitatea proceselor de comunicare pe platformele deja existente si va implementa o strategie care sa aduca mai aproape valorile Piraeus Bank de clienti sai prin intermediul retelelor sociale. Colaborarea are in vedere cresterea vizibilitatii brandului in mediul online prin crearea de continut integrat si relevant pe toate conturile de social media ale companiei.
"Pentru noi, colaborarea cu Rogalski Damaschin PR inseamna trecerea intr-o noua etapa in care ne dorim sa dezvoltam si sa consolidam proiectele noastre de comunicare pe zona de online. Prin strategia propusa, agentia ne-a demonstrat ca intelege cel mai bine asteptarile si nevoile pe care le avem si ne bucuram sa avem alaturi astfel de parteneri cu care impartasim aceeasi viziune", afirma Alfred Borcan (Director Marketing Piraeus Bank Romania).
Piraeus Bank Group este una dintre cele mai dinamice si active organizatii financiare din Grecia, avand o prezenta internationala de 382 unitati. Grupul opereaza in Romania cu un numar de 120 de sucursale si poseda expertiza in ariile de retail banking, intreprinderi mici si mijlocii (IMM-uri), credite de consum si ipotecare, greenbanking, servicii bancare dedicate sectorului agricol, leasing si piete de capital si de investitii.
Piraeus Bank investeste in actiuni de responsabilitate sociala din 2011, cand a lansat proiectul Curaj Romania, prin care isi propunea sa sprijine valorile nationale. De atunci, comunitatea adunata in jurul platformei a adunat peste 150.000 de sustinatori.