Rogalski Damaschin Public Relations gestioneaza, incepand din luna aprilie, comunicarea corporate pentru Carpatcement Holding, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata cimentului. Astfel, agentia va asigura servicii de consultanta strategica, corporate PR si social media, dezvoltand si implementand strategii de comunicare si pentru brandurile principale din portofoliul Carpatcement.
Strategia de PR propusa de agentie pentru urmatorul an vizeaza cresterea notorietatii companiei si imbunatatirea interactiunii cu presa.
„Sper ca prin colaborarea cu Rogalski Damaschin PR vom da o noua dimensiune comunicarii corporate pentru compania noastra, intr-o perioada extrem de interesanta pentru industria cimentului si intr-un moment in care Romania trebuie sa-si reconsidere politica de dezvoltare a infrastructurii”, a declarat domnul Florian Aldea, Director General al Carpatcement Holding si Presedinte al Consiliului de Administratie al societatii.
Cu un total al investitiilor de peste 500 de milioane de euro, HeidelbergCement este unul dintre cei mai importanti investitori germani din Romania, unde este prezent in productia de ciment, betoane si agregate prin CARPATCEMENT HOLDING S.A., CARPAT BETON S.R.L. si CARPAT AGREGATE S.A. Toate cele trei companii folosesc tehnologii inovatoare si au ca obiectiv major promovarea unor standarde inalte de calitate. HeidelbergCement este lider mondial pe piata de agregate si un important jucator in domeniul cimentului, betonului si al altor activitati conexe, ceea ce il pozitioneaza printre cei mai mari producatori de materiale de constructii din lume. Grupul are aproximativ 45.000 de angajati in 2.300 de locatii din peste 40 de tari din intreaga lume.