Ogilvy & Mather a dezvoltat pentru HEINEKEN Romania strategia de lansare a brandului Strongbow, marca de cidru numarul 1 in lume.
Lansat in Romania, in cadrul unui eveniment de amploare la MNAC (Muzeul National de Arta Contemporana), Strongbow este introdus consumatorilor romani sub conceptul Urban by Nature, ce transpune cidrul, o bautura fermentata din mere, in contextul urban.
„La inceputul acestui an, am acceptat provocarea de a introduce, alaturi de HEINEKEN, in Romania o noua categorie de bauturi alcoolice, cidrul. Natura urbana este starea de spirit asociata celor ce inteleg orasul dar si realitatea pragmatica a unei bauturi alcoolice din mere, deja celebra in numeroase metropole. Intersectia acestor idei a condus natural catre conceptul Urban by Nature, ca platforma de promovare locala a marcii de cidru numarul 1 in lume. Am perceput Strongbow ca pe un brand modern, hip, facut pe placul trendsetterilor, un brand URBAN si in acelasi timp unul care vorbeste despre MERE, despre NATURA, despre gustul refreshing si jucaus al cidrului.” declara Adrian Diac, Senior Copywriter Ogilvy.
„Strongbow aduce gustul proaspat de mere intr-o bautura alcoolica ce se adreseaza celor interesati de nou. Am ales parteneriatul cu Ogilvy in introducerea unei noi categorii de bauturi pe piata din Romania, cidrul, deoarece au dovedit ca au inteles cel mai bine spiritul brandului: odata cu Strongbow se creeaza contextul prin care urbanul si natura sa coexiste intr-un mod armonios. URBAN by NATURE, conceptul castigator propus de Ogilvy, este teritoriul pe care dorim sa il ocupe Strongbow, locul in care natura urbana e in firescul ei, este acasa.” declara Narcis Horhoianu, Director Marketing HEINEKEN Romania.
Ogilvy & Mather va dezvolta si va implementa strategia de comunicare locala a brandului, derivata din cea globala, prin actiuni ATL, BTL, digital si PR, completand deja materialele existente.